موبایل، تبلت و گجت ها

عکس ، حضور بشقاب پرنده های عجیب و غریب در کوه

همشهری آنلاین نوشت: دستگاه های عجیب و غریبی که شبیه بشقاب پرنده ها هستند قرار است در کوه ها نصب شوند تا مردم را از ریزش بهمن در امان نگه دارند.

24 آبان 1401

بیوگرافی اکبر عبدی؛ از اجاره نشین ها و مادر تا چهار اصفهانی در بغداد!

پس از آن، اکبر عبدی در دهه شصت توانست نقش آقای قندی در فیلم سینمایی اجاره نشین ها به کارگردانی داریوش مهرجویی و نقش غلامرضا در فیلم سینمایی مادر به کارگردانی علی حاتمی را به خوبی ایفا نماید و برای همواره در فکر مخاطب و منتقد ماندگار گردد.

17 مهر 1401

تفاهم نامه ال جی برای افزایش امنیت سایبری خودرو

شرکت رمزنگاری فراکوانتومی را با بهینه سازی الگوریتم در سیستم های اطلاعات تفریح درون خودروی خود ادغام می نماید.

15 مهر 1401

اطلاعیه مهم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره تمدید زمان استفاده از بسته های اینترنت

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه ای توضیحاتی را درباره تمدید زمان استفاده از بسته های اینترنت ارائه کرد.

12 مهر 1401

مدل های پرو آیفون 14 ممکن است 60 درصد از بازار پرچم داران را تصاحب نمایند

بر اساس یک گزارش تازه، فروش بالای مدل های پرو آیفون 14 می تواند منجر به تصاحب بخش قابل توجهی از بازار گوشی های پرچم دار گردد. طبق گزارش DigiTimes، در حال حاضر اپل در بازار گوشی های گران تر از 500 دلار حدود 55 درصد از این بازار را در اختیار دارد که البته در فصل تعطیلات...

3 مهر 1401

فورد موستانگ 2024 سرکش تر از قبل به میدان آمد

درحالی که این روزها شاهد این موضوع هستیم که تعداد خودروهای مجهز به پیشرانه درون­ سوز رو به کاهش است، نسل هفتم فورد موستانگ پس از مدت ها انتظار علاقمندان، رونمایی شد تا جهت 60 ساله اجداد خود را ادامه دهد. به احتمال زیاد این آخرین پونی کار فورد بوده که طبق...

2 مهر 1401

ضربه کاری ZTE به آیفون 14

گجت نیوز نوشت: به باور بعضی طراحی داینامیک آیلند آیفون 14 پرو پختگی اپل نسبت به سایر شرکت ها را نشان می دهد؛ اما ZTE چنین نظری ندارد. به همین دلیل به تمسخر iPhone 14 Pro رو آورده است.

20 شهریور 1401

چگونه در سفر برترین ویلا را اجاره کنیم ؟

نکاتی در خصوص اجاره ویلادر این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی نکاتی در خصوص اجاره ویلا خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

17 شهریور 1401

هنگ کردن لپ تاپ سونی برای آخرین بار!

هنگ کردن لپ تاپ از آزاردهنده ترین مسائل استفاده از انواع این دستگاه است و تشخیص علت اصلی هنگ کردن لپ تاپ و کند شدن سرعت لپ تاپ کار سختی محسوب می گردد؛ زیرا عوامل زیادی ممکن است در فریز شدن لپ تاپ نقش داشته باشند. اگر از کاربران لپ تاپ های سونی هستید...

7 شهریور 1401

ترفند های ساده برای ورزش دادن مغز

ورزش دادن به مغز به منظور بهبود حافظه، تمرکز یا عملکرد روزانه اولویت اصلی بسیاری از افراد است، به ویژه با بالا رفتن سن. در این مطلب ده ترفند ساده ورزش دادن به مغز را می خوانید.

31 مرداد 1401

با 10 علت روشن نشدن لپ تاپ آشنا شوید

چرا لپ تاپ روشن نمی گردد؟ روشن نشدن لپ تاپ می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر لپ تاپ شما روشن نمی گردد، ممکن است منبع تغذیه، باتری، مادربورد، کارت گرافیک یا رم شما خراب شده باشد. با این حال، در بیشتر موارد مشکل از برق و منبع تغذیه است؛ بنابراین اولین...

25 مرداد 1401

مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 12T فاش شد

بر اساس گزارش های منتشر شده، شیائومی قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی های سری 12T رونمایی کرد. حالا قبل از این رویداد، می توانیم به تمام مشخصات کلیدی شیائومی 12T بپردازیم.

13 مرداد 1401

گوشی های سامسونگ در چه کشورهایی ساخته می شوند؟ شاید فکرش را هم نکنید!

اگر برایتان این پرسش به وجود آمده که گوشی های سامسونگ در چه کشور یا بهتر است بگوییم چه کشورهایی فراوری می شوند، این مطلب را از دست ندهید.

6 مرداد 1401

فراخوان انتخاب نام و شعار برای کاروان ایران در بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در حالی که 5 ماه به شروع بازی های آسیایی هانگژو به جای مانده است، کمیته ملی المپیک کشورمان در نظر دارد طی فراخوانی عمومی، نام و شعار انتخابی کاروان اعزامی به این دوره از رقابت ها را به مرحله...

13 خرداد 1401

فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر راز کهن منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، جشنواره تئاتر ملی راز کهن نخستین جشنواره خصوصی است که در سطح ملی با حضور هنرمندان کل کشور و حضور استادان داخلی و خارجی در شیراز برگزار می شود.

11 خرداد 1401

سامسونگ تعمیر گوشی هایش را برای کاربران معمولی راحت تر می نماید

شب گذشته سامسونگ اعلام نمود که با ارائه ابزار، قطعات و راهنماهای مورد احتیاج، تعمیر گوشی هایش را برای کاربران معمولی راحت تر می نماید. سامسونگ برای این کار با سایت iFixit همکاری می نماید که مهم ترین منبع تعمیرکاران برای جزییات بدنه گوشی های مختلف محسوب...

6 خرداد 1401

تصاویر زمینه گلکسی S22 را همین حالا دانلود کنید

اگرچه گوشی های سری گلکسی S22 طبق خبرهای منتشر شده اخیر قرار است در تاریخ 19 بهمن ماه رونمایی شوند اما تصاویر زمینه آن ها برای دانلود در دسترس قرار گرفت.

25 اردیبهشت 1401

اینستاگرام می گوید تعداد کاربران آیپد برای عرضه اپلیکیشن مجزا کافی نیست

اینستاگرام در صحبت های اخیر خود در رابطه با عرضه یک نسخه مخصوص این اپلیکیشن برای آیپد اعلام نمود تعداد کاربران این محصول برای این کار به حد نصاب نرسیده است.

5 اردیبهشت 1401

سونی از ایربادز بی سیم لینک بادز با طراحی بسیار مجذوب کننده رونمایی کرد

سونی به تازگی از ایربادز بی سیم تازه خود با نام لینک بادز (LinkBuds) رونمایی کرد که ظاهر منحصربه فرد و بسیار مجذوب کننده و بعلاوه قابلیت های فراوانی دارد.

24 فروردین 1401

گوگل در پی ساخت هدست واقعیت افزوده با کد Project Iris

اعضای تیم پیکسل گوگل روی هدست تازه واقعیت افزوده این شرکت کار می کنند.

4 اسفند 1400
تعداد: (55)