عکس ، حضور بشقاب پرنده های عجیب و غریب در کوه

به گزارش ساعت اینترنت، همشهری آنلاین نوشت: دستگاه های عجیب و غریبی که شبیه بشقاب پرنده ها هستند قرار است در کوه ها نصب شوند تا مردم را از ریزش بهمن در امان نگه دارند.

عکس ، حضور بشقاب پرنده های عجیب و غریب در کوه

گجت های سبک بشقاب پرنده در کلرادو، انفجارهای گازکس هستند که منتظرند تا در کنار کوه ها قرار بگیرند و در زمستان سال جاری به نجات جان انسان ها یاری نمایند.

این حرکت بهتر از برف روبی جاده ها است، زیرا برنامه مقابله می تواند از تهدید مداوم بهمن های غیرمنتظره در بعضی از مرتفع ترین و کوهستانی ترین جاده های کشور محافظت می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | راز ترسناک آرواره های عجیب مار پیتون

  • تصاویر | سراتو، مگان یا النترا ؟ 20 هزار دلاری های استثنایی

    روایت وزیر ارتباطات از پیوستن 17 میلیون کاربر به یک پیغام رسان داخلی در یک روز

هدف از انفجارهای گازکس این است که بهمن های کنترل شده را به راه بیندازند تا به کاهش خطر بهمن طبیعی در منطقه های که ممکن است مردم در آن سفر نمایند، یاری نمایند.

این دستگاه ها با بالگرد به بالای پشته های کوهستانی پرواز می نمایند و سپس به برج هایی متصل می شوند که مخلوطی از هیدروژن و اکسیژن فشرده یک محفظه را پر می نماید و می تواند از راه دور جرقه بزند.

این سیستم با مخلوط کردن اکسیژن و پروپان یا گاز هیدروژن در نازل های انفجاری در بالای منطقه ها پرخطر کار می نماید. هنگامی که مخلوط گاز منفجر می گردد، نیروی انفجار به سمت برف راهنمایی شده و یک بهمن کنترل شده ایجاد می نماید.

این سیستم نسبت به سایر فرآیندهای کاهش بهمن ایمن تر و قابل اطمینان تر است.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، حضور بشقاب پرنده های عجیب و غریب در کوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، حضور بشقاب پرنده های عجیب و غریب در کوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید