اینستاگرام می گوید تعداد کاربران آیپد برای عرضه اپلیکیشن مجزا کافی نیست

به گزارش ساعت اینترنت، اینستاگرام در صحبت های اخیر خود در رابطه با عرضه یک نسخه مخصوص این اپلیکیشن برای آیپد اعلام نمود تعداد کاربران این محصول برای این کار به حد نصاب نرسیده است.

اینستاگرام می گوید تعداد کاربران آیپد برای عرضه اپلیکیشن مجزا کافی نیست

اگر از کاربران محصولات اپل باشید احتمالا می دانید اینستاگرام هنوز نسخه مخصوص آیپد اپلیکیشن خود را برای این تبلت ها عرضه نکرده است. از همان اول که اینستاگرام عرضه شد تا به امروز شرایط همینطور بوده است و کاربران آیپد مجبور بودند از روش های دیگری به اینستاگرام دسترسی داشته باشند. اگرچه خبرهای زیادی در رابطه با عرضه این اپلیکیشن برای آیپدها منتشر شد اما به نظر نمی رسد خبر خوبی برای کاربران این تبلت ها وجود داشته باشد.

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام در صحبت های اخیر خود بیان کرد که عرضه نشدن نسخه آیپد اینستاگرام علت خوبی دارد. این اولین باری نیست که اینستاگرام به خاطر عدم عرضه یک اپلیکیشن مخصوص آیپد مورد انتقاد قرار می گیرد. اما آدام موسری معتقد است کاربران این محصول باید به حدی برسد که آن ها بتوانند اپلیکیشنی را مخصوص آیپد طراحی نمایند.

او در سال 2020 هم پاسخی مثل این را به پرسشی که در رابطه با این موضوع مطرح شده بود داد اما این بار اندکی شیوه بیان خود را تغییر داد. او در پاسخ به یکی از افرادی که در توییتر در رابطه با نبود اپلیکیشن اینستاگرام مخصوص آیپد پرسیده بود گفت که اینستاگرام درخواست های زیادی از این بابت دریافت کرد اما تعداد کاربران خیلی زیاد نیست تا انجام این کار را برای شرکت توجیه کند. پاسخ دقیق او به این پرسش اینطور بود:

با آنالیز گفته های موسری در این توییت و توییت های بعدی، می توان این طور برداشت کرد که او علاقه ای به عرضه نسخه مخصوص آیپد اینستاگرام ندارد و فقط دارد خود را توجیه می نماید. در غیر این صورت گفته های او اندکی با هم تناقض دارند. او مدعی شده تعداد کاربران آیپد به حد نصب نرسیده است تا عرضه یک نسخه مجزا برای آن منطقی باشد. در حالی که در بخش دیگری از صحبت های خود می گوید به دفعات زیاد این درخواست از او شده است.

طبق آنالیز های اجرا شده، اپل توانست فقط در سال 2021، 51 میلیون آیپد را در سراسر دنیا به فروش برساند که تعداد زیادی هم برای یک سال به شمار میرود. قطعا بخش بزرگی از این 51 میلیون نفر، حساب اینستاگرام دارند و می خواهند اپلیکیشنی مجزا برایشان طراحی گردد تا مجبور نباشند همواره به وسیله وب از این شبکه اجتماعی بزرگ و محبوب استفاده نمایند.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با امکان طراحی یک نسخه مجزای اینستاگرام برای آیپدهای اپل که اتفاقا پرفروش ترین تبلت های کنونی هم به حساب می آیند اظهار نظر کرد. در حرف های موسری که نشانه ای از امیدواری دیده نمی گردد بنابراین تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم ببینیم در نهایت چه تصمیمی گرفته می گردد.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینستاگرام می گوید تعداد کاربران آیپد برای عرضه اپلیکیشن مجزا کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام می گوید تعداد کاربران آیپد برای عرضه اپلیکیشن مجزا کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید