روش بلاک کردن در واتساپ، بی آنکه مخاطبتان بویی ببرد

به گزارش ساعت اینترنت، اگر ارسال بعضی پیغام ها برای شما آزاردهنده است به راحتی می توانید بی آنکه کاربر فرستنده متوجه گردد او را مسدود کنید.

روش بلاک کردن در واتساپ، بی آنکه مخاطبتان بویی ببرد

به گزارش ساعت اینترنت، به نقل از SIV TELEGRAM MEDIA؛ واتساپ پر استفاده ترین اپلیکیشن ارتباطی است و به شما امکان می دهد پیغام های نوشتاری، فایل های صوتی، فیلم و عکس ارسال کنید. بعلاوه با آخرین آپدیت این امکان وجود دارد که زمان نمایش پیغام را معین کنید.

از آنجایی که این ابزار بسیار محبوب است، گاهی اوقات دریافت پیغام های اسپم طبیعی است؛ بنابراین اگر می خواهید بدانید چگونه یک مخاطب ناخواسته را در واتساپ مسدود کنید، با ما همراه باشید.

این برنامه برای چت با مخاطبان بسیار مورد استفاده است و حتی مشاغل از آن به عنوان خدمات مشتری یا برای فروش استفاده می نمایند. از این رو، دریافت پیغام از افراد غریبه که محصولات و خدماتی را به وسیله برنامه ارائه می دهند، رایج شده است. از این نظر، هر کسی که شماره شما را داشته باشد می تواند به وسیله واتساپ با شما تماس بگیرد و این در بعضی موارد بسیار آزاردهنده و استرس زا است، زیرا هیچکس دوست ندارد در طول روز چندین پیغام درباره چیز هایی که به آن علاقه ندارد دریافت کند.

علاوه بر این، همه ما یک آشنا داریم که مدام پیغام هایی را به اشتراک می گذارد که فقط حافظه تلفن همراه را پر می نماید. این را بدانید که می توان از ارسال پیغام یک شماره به شما جلوگیری کرد! و در مواردی که نمی خواهید او متوجه این اتفاق گردد، جای نگرانی نیست، چون کاربر مسدود شده نمی داند که این رخ داده است.

با استفاده از سیستم اندروید

اولین قدم این است که واتساپ را باز کنید و به منو در سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه بروید. سپس روی تنظیمات و سپس حساب و سپس حریم خصوصی کلیک کنید.

مخاطبین مسدود شده را جستجو نموده و انتخاب می کنید. پس از آن، برنامه فهرستی از تمام شماره هایی را که برای ارسال پیغام به شما مسدود نموده اید باز می نماید و در گوشه بالای صفحه می توانید بر روی افزودن کلیک کنید تا یک مخاطب تازه برای شماره های مسدود شده انتخاب کنید.

با استفاده از سیستم IOS

برنامه را باز کنید و روی چرخ دنده (تنظیمات) در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. سپس حساب و سپس حریم خصوصی و مسدود شده را انتخاب کنید. با این کار صفحه ای با مخاطبین شما که مسدود شده اند باز می گردد و با کلیک روی افزودن تازه می توان شماره های تازهی افزود.

با استفاده از ویندوز فون

هنگامی که WhatsApp را باز می کنید، روی سه نقطه در گوشه صفحه ضربه بزنید، سپس به تنظیمات بروید و روی Contacts و سپس Blocked Contacts ضربه بزنید. این صفحه فهرست شماره های مسدود شده را باز می نماید. در آنجا می توانید با انتخاب دکمه + در گوشه صفحه، مخاطبین تازهی را که می خواهید مسدود کنید اضافه کنید.

منبع: فرارو

به "روش بلاک کردن در واتساپ، بی آنکه مخاطبتان بویی ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش بلاک کردن در واتساپ، بی آنکه مخاطبتان بویی ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید