مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 12T فاش شد

به گزارش ساعت اینترنت، بر اساس گزارش های منتشر شده، شیائومی قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی های سری 12T رونمایی کرد. حالا قبل از این رویداد، می توانیم به تمام مشخصات کلیدی شیائومی 12T بپردازیم.

مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 12T فاش شد

بر اساس اطلاعات فاش شده، Dimensity 8100 Ultra به عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می کند. در مورد این چیپست فقط می دانیم که مبتنی بر فناوری ساخت 5 نانومتری است و به غیر از این موضوع هنوز اطلاعات بیشتری درمورد آن منتشر نشده است. در کنار این تراشه هم 8 گیگابایت رم LPDDR5 انجام وظیفه می کند.

کاربران برای خرید شیائومی 12T می توانند از بین مدل های 128 و 256 گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. مقدار نمایشگر فاش نشده ولی ظاهرا مبتنی بر رزولوشن 2712 در 1220 است و از پنل OLED استفاده می کند. در پنل پشتی هم شاهد دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهیم بود که از سنسور سامسونگ ISOCELL HM6 بهره می برد.

در ماژول دوربین به غیر از دوربین اصلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. همچنین کاربران علاقمند به عکس های سلفی می توانند از دوربین 20 مگاپیکسلی برای این کار استفاده کنند. در مورد ظرفیت باتری این گوشی هنوز نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم ولی به نظر می رسد از سرعت شارژ 67 یا 120 وات پشتیبانی می کند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 12T فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 12T فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید