سامسونگ تصادفا تصویری احتمالی از گلکسی نوت 20 را منتشر کرد

به گزارش ساعت اینترنت، همه ما می دانیم سامسونگ به شدت روی ساخت گلکسی نوت 20 متمرکز شده تا پرچم دار بعدی خود را تا دندان مسلح راهی بازار کند. این رونمایی ممکن است در ماه آگوست یا اواخر جولای (مرداد ماه)، به صورت آنلاین اتفاق بیفتد که خب در رابطه با آن مطمئن نیستیم. اما در حالی که همه کاربران فکر می کردند برای با خبر شدن از جزئیات این محصول حداقل باید یک ماه صبر کنند، خود سامسونگ تصویری را منتشر کرد که بسیار خبرساز شد!

سامسونگ تصادفا تصویری احتمالی از گلکسی نوت 20 را منتشر کرد

در حال حاضر جزئیات مختلفی از گلکسی نوت 20 می دانیم اما یکی از مهم ترین چیزهایی که خیلی به دانستن آن علاقه داریم و در واقع مهم ترین بخش نیز به حساب می آید، طراحی آن است. آن هم نه طراحی پنل پشتی بلکه آنچه که قرار است روی نمایشگر قرار گیرد! تا اینجای کار سامسونگ به دوربین سلفی پاپ آپ علاقه ای نشان نداده و برخلاف اپل و هواوی از ناچ هم خوشش نمی آید. در عوض این شرکت از ابتدا یا به صورت قطره ای و یا به صورت حفره ای سعی در تعبیه دوربین سلفی در گوشی های خود داشت و حالا اگر قرار باشد این طراحی جای خود را به طراحی دیگری بدهد قطعا پاپ آپ یا ناچ نخواهد بود. به عبارتی ساده تر، به احتمال زیاد دوربین پنهان شده در زیر نمایشگر همان چیزی است که بعد از دوربین سلفی حفره ای سامسونگ به آن کوچ خواهد کرد!

از زمان گلکسی نوت 10 تا به امروز سامسونگ بر خلاف آنچه که کاربران تمایل داشتند، در هیچ گوشی از دوربین سلفی غیر از قطره ای یا حفره ای استفاده نکرد ولی با اطلاعات جدیدی که از طریق SamMobile به دستمان رسیده، به نظر می رسد باید به زودی با دوربین های حفره ای خداحافظی کنیم! حداقل این چیزی است که جدیدترین تصویر منتشر شده سعی دارد به ما نشان دهد.

گلکسی فولد 2 با نمایشگر های بزرگ تر و قلم S Pen معرفی می شود

نه به ناچ، نه به دوربین حفره ای، نه به حواشی!

سامسونگ در سری گلکسی اس 20 بسیار سعی کرد حواشی گوشی را کاهش دهد و تا حدودی نیز پیروز بود. این محصولات واقعا از حاشیه های کمی برخوردار بودند اما با معرفی سری هواوی P40 دیدیم که می توان حاشیه ها را از این هم که شده کمتر کرد. با تصویری که سامسونگ منتشر کرد، به نظر می رسد این شرکت دقیقا همین قصد را دارد و می خواهد محصول بعدی خود را بدون هیچ حاشیه ای راهی بازار کند. اما این فقط بخشی از ماجراست! محصولی که ما می بینیم بین گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی اس 10 پلاس واقع شده است. نه حاشیه ای در آن مشاهده می شود، نه ناچ و نه دوربین سلفی! از آن جایی که دو گوشی پشت و جلو از سری S هستند بنابراین به خوبی می توانید تفاوت گوشه های دستگاه را مشاهده کنید. به عبارتی گوشه های تیز در گوشی های سری نوت سامسونگ بکار می فرایند و خب اگرچه در این محصول آنقدرها هم شکل مستطیلی را شاهد نیستیم اما از نظر طراحی بیشتر به خانواده نوت شباهت دارد.

جالب اینجاست که در سمت راست این محصول هیچ کلید فیزیکی تعبیه نشده و از سمت چپ نمایشگر هم تصویری نداریم. این یعنی سامسونگ شاید بخواهد دوربین سلفی را همانند وان پلاس 8 و یا حتی گلکسی A60 در سمت چپ تعبیه کند! اما خب اگر این چنین بود نباید چنین تصویری را مشاهده می کردیم! از طرفی شکل و شمایل این محصول هم عجیب به نظر می رسد. شاید چون هیچ گوشی با این طراحی فعلا وجود ندارد.

نکته دیگری هم وجود دارد این است که این شاید اولین تصویر رسمی از گلکسی نوت 20 یا نوت 20 پلاس باشد که خب اصلا قرار نبود الان منتشر شود. همانطور که گفتیم سمت چپ نمایشگر اصلا تعیین نیست و یک درصد احتمال دارد سامسونگ امسال بخواهد از نظر مکان دوربین سلفی کمی تنوع ایجاد کند. به هر حال عجیب است چون در این صورت فقط پیروز شده برای مدت زمانی کوتاه کاربران را فریب دهد. به خوبی می دانیم همه آن ها منتظر رونمایی از یک محصول با دوربین زیر نمایشگر هستند و این تصویر هم ظاهرا قصد داشته همین موضوع را نمایش دهد.

از طرفی باید این نکته را هم در نظر بگیرید که سامسونگ سال هاست روی طراحی دوربین زیر نمایشگر کار کرده و خب احتمال این وجود دارد که بالاخره تلاش های این شرکت جواب داده باشد. پیش تر دیدیم که این فناوری در نمونه های اولیه خود آن قدرها خوب ظاهر نشد و به همین خاطر عملکرد دوربین سلفی کاملا تحت تاثیر منفی آن قرار می گرفت. اما خب انتظار می رود سامسونگ این چالش ها را پشت سر گذاشته باشد!

دوربین گلکسی اس 20 اولترا در رتبه ششم DxOMark قرار گرفت

شایعات و خبرهای دیگر پیرامون گلکسی نوت 20

شاید بالاخره لحظه ای که منتظر آن بودیم به زودی فرا برسد! البته یکی از افشاگران معروف اخیرا گفت دوربین زیر نمایشگر به گلکسی فولد 2 نخواهد آمد و از طرفی دیگر گلکسی نوت 20 هم با آن طراحی مربعی شکل و بزرگ ماژول دوربین که همه جا صحبت از آن است، به احتمال زیاد شباهت های زیادی با سری اس 20 خواهد داشت.

یک نکته ای که وجود دارد، انواع مختلف گلکسی نوت 20 است که انتظار داریم وارد بازار شوند. مثلا سال گذشته در حالی که چند نسخه از گلکسی اس 10 معرفی شد، سامسونگ برای گلکسی نوت 10 تنها دو مدل عرضه کرد و اگر امسال هم همین رویه را در پیش بگیرد باید ابتدا ببینیم این دو مدل در چه زمینه هایی با یکدیگر متفاوت هستند.

اینکه یکی از این مدل ها اندازه کوچک تری دارد تقریبا قطعی است و انتظار می رود از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد چون خبرهای اخیر از این موضوع خبر داده اند. این حجم از باتری در گوشی گلکسی اس 20 هم بکار رفته تا از این طریق به این موضوع نیز فکر کنیم که گلکسی نوت 20 پلاس یا اولترا قرار است به اندازه کدام مدل از سری اس 20 باتری داشته باشد؟ باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اس 20 پلاس یا 5000 میلی آمپر ساعتی اس 20 اولترا؟

یک شایعه نا امید کننده اما در رابطه با نوت 20 پلاس وجود دارد و آن هم دیده شدن نسخه 8 گیگابایتی این محصول است که به اینترنت 5G نیز مجهز شده! سوال اینجاست در حالی که سامسونگ استفاده از 12 گیگابایت رم را در کنار اینترنت 5G، تجربه ای ایده ال از یک گوشی هوشمند می داند، چرا باید از چنین میزان حافظه رمی استفاده کند؟

با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در آینده نزدیک چه پیش خواهد آمد. چون تا زمانی که سامسونگ رسما چیزی را تایید نکرده و یا از زبان منبعی موثق خبری نشنیدیم، بهتر است مواردی این چنینی را شایعه در نظر بگیریم. هرچند در این مورد تصویر منتشر شده از سوی خود سامسونگ بود!

10 ویژگی کاربردی اندروید 10 که باید در گوشی های اندرویدی از آن ها استفاده کنید

منبع: phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ تصادفا تصویری احتمالی از گلکسی نوت 20 را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تصادفا تصویری احتمالی از گلکسی نوت 20 را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید