سونی از ایربادز بی سیم لینک بادز با طراحی بسیار مجذوب کننده رونمایی کرد

به گزارش ساعت اینترنت، سونی به تازگی از ایربادز بی سیم تازه خود با نام لینک بادز (LinkBuds) رونمایی کرد که ظاهر منحصربه فرد و بسیار مجذوب کننده و بعلاوه قابلیت های فراوانی دارد.

سونی از ایربادز بی سیم لینک بادز با طراحی بسیار مجذوب کننده رونمایی کرد

سونی در زمینه طراحی ایربادز بی سیم یکی از برترین شرکت ها به شمار میرود که محصولات بسیار خوبی هم در بازار دارد. ایربادزهای این شرکت قیمت نسبتا بالایی هم دارند که البته در مقایسه با کارایی و امکانات شان، می توان گفت تا حدودی مناسب است.

ایربادز بی سیم نو شرکت یعنی لینک بادز هم یکی دیگر از گجت های نو در این دسته به شمار میرود که به تازگی به سبد محصولات شرکت ژاپنی اضافه شد. این محصول ظاهری بسیار مجذوب نماینده و منحصربه فرد دارد که آن را از سایر ایربادزها متمایز می نماید. این طراحی مجذوب نماینده باعث می گردد در طول روز بدون اینکه گوشتان اذیت گردد این ایربادز را داشته باشید. به علاوه، سونی ادعا می نماید این ایربادز، علاوه بر بهره مندی از قابلیت های هوشمند فراوان و قیمت بسیار عالی از لحاظ کیفیت صوتی هم تجربه بی نظیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

لینک بادز بعلاوه از کنترل پیشرفته ای برای اسپاتیفای بهره می برد که به کاربر این اجازه را می دهد بدون اینکه اصلا به سراغ گوشی خود برود، از اسپاتیفای موسیقی پخش کند.

سونی به تجربه استفاده از لینک بادز Never Off می گوید به این معنا که هیچ وقت نمی خواهید آن را از درون گوش خود خارج کنید. این یعنی بادزهای شرکت فوق العاده سبک وزن هستند. بعلاوه درایورهای دایره ای شکلی که درون این محصول به کار گرفته شده اند باعث شده کاربر بتواند بدون هیچ زحمتی حین انجام بازی، کار در خانه یا گوش دادن به موسیقی با دیگران ارتباط برقرار کند. این ایربادز بعلاوه از قابلیت حذف نویز درون تماس هم بهره می برد تا بدین ترتیب کاربر بتواند تماس هایی بدون نویز برقرار کند.

سونی درون ایربادز نو خود از تراشه V1 استفاده نموده که در کنار درایور 12 میلی متری دایره ای شکلی که دارد، تجربه صوتی فوق العاده را با تعادل بی نظیر برایتان رقم خواهد زد. یک قابلیت دیگر هم درون این ایربادز تعبیه شده که به کاربر اجازه می دهد بر اساس صدای محیط، صدای محتوای صوتی را تنظیم کند.

قابلیت های لینک بادز سونی به سرانجام نرسیده است. این گجت کوچک از قابلیتی تحت عنوان Wide Area Tap بهره می برد که باعث می گردد ژست ها را با سهولت بیشتری انجام دهید. Speak-to-Chat به صورت اتوماتیک پخش موسیقی را به محض اینکه بادز تشخیص دهد شما با شخص دیگری مشغول صحبت هستید متوقف نموده و بلافاصله بعد از اتمام مکالمه، آن را ادامه می دهد. پشتیبانی از دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و الکسا هم در این محصول وجود دارد.

سونی حین رونمایی از لینک بادز مدعی شد این هدفون را با در نظر داشتن حفاظت از محیط زیست طراحی و فراوری نموده است. ظاهرا در ساخت هر دو گوشی و بعلاوه کیس شارژر از پلاستیک های بازیافتی استفاده شده و در بسته بندی آن هم هیچ گونه پلاستیکی وجود ندارد.

در نهایت می رسیم به باتری و استانداردهای مقاومتی. طبق اعلام شرکت، منبع تغذیه لینک بادز قادر است با هر بار شارژ، 5.5 ساعت موسیقی پخش کند. با در نظر گرفتن شارژی که کیس شارژر به این مقدار اضافه می نماید (12 ساعت) در مجموع قادر هستید با یک بار شارژ، بدون احتیاج به شارژ مجدد، 17 ساعت موسیقی گوش کنید و لذت ببرید. به لطف پشتیبانی از شارژ سریع هم کاربر می تواند با فقط 10 دقیقه شارژ، 90 دقیقه دیگر موسیقی گوش دهد که عالی به نظر می رسد. ایربادز لینک بادز سونی از استاندارد IPX4 هم بهره می برد که آن را در مقابل نفوذ قطرات آب مقاوم می نماید.

فروش لینک بادز در همین ماه میلادی شروع شده و کاربران می توانند به محض ورود آن به بازار، آن را در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت 180 یورو / 150 پوند خریداری نمایند. در رابطه با بازار عرضه این محصول خبری در اختیار نداریم اما انتظار می رود به زودی در این باره بشنویم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی از ایربادز بی سیم لینک بادز با طراحی بسیار مجذوب کننده رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از ایربادز بی سیم لینک بادز با طراحی بسیار مجذوب کننده رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید