ضربه کاری ZTE به آیفون 14

به گزارش ساعت اینترنت، گجت نیوز نوشت: به باور بعضی طراحی داینامیک آیلند آیفون 14 پرو پختگی اپل نسبت به سایر شرکت ها را نشان می دهد؛ اما ZTE چنین نظری ندارد. به همین دلیل به تمسخر iPhone 14 Pro رو آورده است.

ضربه کاری ZTE به آیفون 14

اپل در طول رویداد فار اوت خود از گوشی های سری آیفون 14 رونمایی کرد. یکی از مواردی که کاربران را در گوشی های اپل آزار می داد، ناچ بزرگی بود که سیستم فیس آیدی را در خود جا داده بود. اپل بالاخره تصمیم گرفت ناچ را با داینامیک آیلند در آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس جایگزین کند؛ اما متاسفانه آیفون 14 و 14 پلاس همچنان با ناچ عرضه شده اند.

طعنه زدن ZTE به داینامیک آیلند آیفون 14 پرو

اپل با افتخار از نوآوری نو خود صحبت کرد؛ اما زدتی ای Dynamic Island را مورد تمسخر قرار داده و در ویدیویی تاکید نموده است که در گوشی نو اکسون 40 اولترا هیچ آیلند، بریدگی، حفره یا ناچی وجود ندارد. این گوشی با یک نمایشگر بزرگ همراه شده که حاشیه هایی بسیار باریک دارد و هیچ چیزی مزاحم تجربه بصری شما نمی گردد.

در بهار امسال بود که ZTE از گوشی اکسون 40 اولترا رونمایی کرد. این گوشی پرچمدار به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده است و از یک نمایشگر اولد 6.8 اینچی با رزولوشن 2480 در 1116 پیکسل بهره می برد. سه دوربین 64 مگاپیکسلی در بدنه پشتی قرار دارند و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد احتیاج دستگاه را تامین می نماید. بعلاوه شاهد پشتیبانی از شارژ سریع 80 وات هستیم تا از این نظر نیز نسبت به آیفون رجحان داشته باشد.

با وجود تمسخر ZTE، داینامیک آیلند آیفون 14 پرو واقعی زیبا است و به خوبی با رابط کاربری iOS ادغام شده است. Luo Yonghao، بنیان گذار شرکت Smartisan and Hammer Technology تاکید دارد که دستگاه های اندرویدی به چنین چیزی احتیاج ندارند. البته وی نیز نظر مثبتی نسبت به نوآوری نو و فکر می نماید که باید به این خاطر به طراحان رابط کاربری و مدیران اپل تبریک گفت.

شرکت های اندرویدی مدت ها است که از ناچ گذر نموده اند و کوشش می نمایند هر روز حفره نمایشگر را نیز کوچک تر از قبل نمایند. با وجود این، Luo هشدار داده که نباید توسعه دهندگان گوشی های اندرویدی از رویکرد نو اپل تقلید نمایند. هشدار وی منطقی به نظر می رسد، زیرا تجربه ثابت نموده زمان زیادی طول نمی کشد تا اینکه شرکت های چینی از نوآوری نو اپل تقلید نمایند. بعید نیست که چند ماه دیگر یک دستگاه اندرویدی را با چیزی شبیه به داینامیک آیلند آیفون 14 پرو ببینیم.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ضربه کاری ZTE به آیفون 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه کاری ZTE به آیفون 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید