نرم افزار و اپلیکیشن

دث استرندینگ 2 رسما برای پلی استیشن 5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

طی رویداد گیم اواردز 2022 که امروز صبح برگزار گردید، بیشتر از اهدای جوایز، شاهد رونمایی تعدادی بازی بودیم و ساخته نو هیدئو کوجیما هم یکی از بازی های نو معرفی گردیده بود. دث استرندینگ 2 (Death Stranding 2) با نامی موفت رسما برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی گردید و تریلری...

19 آذر 1401

از اتمسفر تا جامپ اسکر؛ استفاده موثر از عناصر وحشت در بازی های ویدیویی

چه کسی می تواند آن حمله قلبی کوچکی را که هنگام تماشا جنازه ای آویزان در کتابخانه اوایل بازی اوت لست 1 متحمل شده، فراموش کند؟ یا زمانی که با استرس بالا در پی پیدا کردن کاغذهایی در جنگلی خوفناک هستید و ناگهان با اسلندرمن روبرو می شوید؟ جامپ اسکرها (Jump Scares)...

5 آذر 1401

تفاهم نامه ال جی برای افزایش امنیت سایبری خودرو

شرکت رمزنگاری فراکوانتومی را با بهینه سازی الگوریتم در سیستم های اطلاعات تفریح درون خودروی خود ادغام می نماید.

15 مهر 1401

چگونه در سفر برترین ویلا را اجاره کنیم ؟

نکاتی در خصوص اجاره ویلادر این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی نکاتی در خصوص اجاره ویلا خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

17 شهریور 1401

هنگ کردن لپ تاپ سونی برای آخرین بار!

هنگ کردن لپ تاپ از آزاردهنده ترین مسائل استفاده از انواع این دستگاه است و تشخیص علت اصلی هنگ کردن لپ تاپ و کند شدن سرعت لپ تاپ کار سختی محسوب می گردد؛ زیرا عوامل زیادی ممکن است در فریز شدن لپ تاپ نقش داشته باشند. اگر از کاربران لپ تاپ های سونی هستید...

7 شهریور 1401

علت ایران پیروز به فراوری اپلیکیشنی برای پرداخت های گردشگران خارجی شد

استارتاپ علت ایران مستقر در کارخانه نوآوری آزادی پیروز به طراحی و ارائه اپلیکیشنی برای تسهیل در خرید ها و پرداخت های ارزی گردشگران خارجی در ایران شده است.

22 تیر 1401

برترین راه تجربه زلدا نفس وحش حالت پرو است؛ بدون نقشه بازی کنید

مینی مپ ها (Mini-Map) یا نقشه های کوچک به جزء جدانشدنی و اساسی طراحی مدرن بازی ها تبدیل شده اند. یک مینی مپ در بازی اغلب جزئیات مختلفی از محیط اطراف را به شما نشان می دهد، از اجسام قابل تعامل و جهت منتهی به مقصد مورد نظر تا مکان های مهم در نقشه. در دورانی که خیلی...

11 تیر 1401

اینستاگرام می گوید تعداد کاربران آیپد برای عرضه اپلیکیشن مجزا کافی نیست

اینستاگرام در صحبت های اخیر خود در رابطه با عرضه یک نسخه مخصوص این اپلیکیشن برای آیپد اعلام نمود تعداد کاربران این محصول برای این کار به حد نصاب نرسیده است.

5 اردیبهشت 1401

در واتساپ، با مشاغل نزدیک به موقعیت مکانیتان در ارتباط باشید

قابلیت جست و جوی مشاغل در WhatsApp business در دسترس است و به کاربران یاری می نماید تا مشاغل نزدیک به موقعیت مکانی خودشان را مشاهده نمایند.

22 بهمن 1400

شفافیت و دولت الکترونیک راه مبارزه با فساد است

خبرگزاری خبرنگاران- معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: یکی از راه های مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت و استقرار دولت الکترونیک است که این موضوع به خوبی در حوزه بیمه بیکاری اجرایی شده است.

19 بهمن 1400

روش بلاک کردن در واتساپ، بی آنکه مخاطبتان بویی ببرد

اگر ارسال بعضی پیغام ها برای شما آزاردهنده است به راحتی می توانید بی آنکه کاربر فرستنده متوجه گردد او را مسدود کنید.

12 بهمن 1400

پرسپولیسی ها هم به ما نمره قبولی می دهند

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار تیمش پرسپولیس اظهار کرد: خوشبختانه همه بچه ها صفا و صمیمت را در تیم رعایت کرده و کنار هم تلاش می کنند. به بازیکنان خودم به خاطر این همدلی تبریک می گویم. به هواداران و مردم اراک هم تبریک می گویم زیرا...

7 آذر 1400

در نگاه تحولی به مدرسه، فضا نقش مهمی در فرآیند آموزشی دارد

تهران (پانا) - مشاور ارشد وزیر در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تأکید بر ضرورت نگاه تحولی به مدرسه گفت تمرکز سند تحول بنیادین بر مدرسه تربیت محور است که در این نگاه تمام فضاهای فیزیکی نیز در فرآیند آموزش و پرورش نقش و تأثیر دارند.

20 آبان 1400

بازی و تفریح هایی برای شب یلدا

مجله دیجی کالا - رضا معتضدی: شب یلدا بهانه ای است تا خانواده ها و دوستان کنار یکدیگر جمع شوند؛ اما سال جاری ناچاریم یلدا را در خانه خودمان برگزار و این شب را فقط با اعضای خانواده خود سپری کنیم. امروز در این مطلب چند تفریح و بازی خانوادگی به شما معرفی می...

14 شهریور 1400

جریمه روزانه 50 میلیاردی اپراتورهای متخلف ابلاغ شد

تهران (پانا)- پیشنهاد وزارت ارتباطات برای جریمه روزانه 50 میلیارد تومانی اپراتورهایی که در کلاب هاوس اختلال ایجاد نموده اند، به تصویب هیات وزیران رسید.

23 خرداد 1400

شروع به کار سامانه یکپارچه سازی ماشین آلات سازمان پسماند در تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از شروع بکار سامانه یکپارچه سازی اطلاعات و آمار ماشین آلات شهرداری تبریز از 16 فروردین و با ابلاغیه شهردار تبریز اطلاع داد.

4 اردیبهشت 1400

نظرسنجی از دانشجویان در مورد سامانه های مجازی دانشگاهها در عصر کرونایی

تهران (پانا) - شیوع بیماری کرونا از سال گذشته بسیاری از سازمانها را دچار تغییر و بسیاری از کسب و کارها را با مشکل و آسیب روبرو کرده است. در این میان آن­چه بیشتر خانواده­ ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، مسائل مربوط به آموزش است.

18 اسفند 1399

دانش بنیان ها سیستم پایش صنعتی برق را ساختند

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، شهرام کیخائی رئیس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان گفت: با توجه به تحریم های اعمال شده علیه صنایع مصمم شدیم تا دستگاه ها و تجهیزات مورد احتیاج کشور را بومی سازی کنیم.

14 دی 1399

برنامه آمریکا برای جاسوسی داده های تلفن همراه

آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی آمریکا در حال آزمایش یک پلتفرم نرم افزاری تجاری است که از گوشی های هوشمند برای جاسوسی نامحدود از دیگر محصولات الکترونیک بی سیم بهره می گیرد.

9 دی 1399

افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک بانک شهر

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی؛ از افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک توسط مشتریان این بانک اطلاع داد.

21 آبان 1399
تعداد: (22)