روانشناسی

برای همواره استرس خود را درمان کنید

از آنجایی که تمامی ساختارهای جامعه در حال تغییر است همه ما بیش از پیش دچار استرس می شویم. حال با این استرس ها باید چه کنیم؟

9 آذر 1401

از اتمسفر تا جامپ اسکر؛ استفاده موثر از عناصر وحشت در بازی های ویدیویی

چه کسی می تواند آن حمله قلبی کوچکی را که هنگام تماشا جنازه ای آویزان در کتابخانه اوایل بازی اوت لست 1 متحمل شده، فراموش کند؟ یا زمانی که با استرس بالا در پی پیدا کردن کاغذهایی در جنگلی خوفناک هستید و ناگهان با اسلندرمن روبرو می شوید؟ جامپ اسکرها (Jump Scares)...

5 آذر 1401

10 ماده غذایی گیاهی مفید برای بهبود شرایط کلیه ها

اینطور ثابت شده که مصرف مواد غذایی پرچرب و پردازش شده یا محصولات حیوانی، استرس زیادی به کلیه ها تحمیل می کند و منجر به افزایش تولید اسید اوریک از طریق کلیه ها می شود.

18 آبان 1401

با این 6 روش شوره زدن مژه ها را از بین ببرید!

همان عاملی که شوره سر را ایجاد می نماید، باعث شوره زدن در لبه های پلک نیز می گردد و در سنین میانسالی و در خانم ها شایع تر است.

11 آبان 1401

علائم قبل و 8 نشانه اولیه سکته قلبی را بشناسید

در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می دهد که با شناخت آنها می توان از حملات قلبی جلوگیری کرد.

7 آبان 1401

فورد موستانگ 2024 سرکش تر از قبل به میدان آمد

درحالی که این روزها شاهد این موضوع هستیم که تعداد خودروهای مجهز به پیشرانه درون­ سوز رو به کاهش است، نسل هفتم فورد موستانگ پس از مدت ها انتظار علاقمندان، رونمایی شد تا جهت 60 ساله اجداد خود را ادامه دهد. به احتمال زیاد این آخرین پونی کار فورد بوده که طبق...

2 مهر 1401

چگونه در سفر برترین ویلا را اجاره کنیم ؟

نکاتی در خصوص اجاره ویلادر این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی نکاتی در خصوص اجاره ویلا خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

17 شهریور 1401

10 چیز که فقط صاحب گربه راجع به او می داند

گربه ها کاراکتر خاصی دارند که بیشتر ما با آن آشناییم و آن را دوست داریم. اما چیزهای بیشتری هست که تنها نگهدارندگان این حیوان درمورد او می دانند!

19 مرداد 1401

بیماری های زبان

از آنجا که شما همواره از زبان خود استفاده می کنید، ممکن است وقتی زبان شما با مشکلاتی مانند تغییر رنگ و درد روبرو می گردد عذاب بکشید و احساس ناراحتی کنید. دلایل گوناگونی برای علائم بیماری های رایج زبان وجود دارد. خوشبختانه، بیشتر بیماری های زبان جدی نیستند...

16 مرداد 1401

حمله مجدد حیوان ناشناخته وحشی به دام ها در شهداد

از چند هفته پیش حمله مرموز حیوان یا حیواناتی وحشی به دام های شهروندان در شهداد واقع در شمال شهرستان کرمان خبرساز شده است.

27 تیر 1401

نحوه فرار دختر وزنه بردار پناهنده ایرانی از هتل ، مراقبم خوابید، در رفتم

خبرنگاران : دختر وزنه بردار ایرانی که چند روزی سوژه اصلی رسانه های ورزشی و غیرورزشی ایران بود، سکوتش را شکست.به گزارش تابناک ورزشی، یکتا جمالی که این روزها می توانست در رسانه های داخلی سرگرم تبادل نظر بابت مدال جهانی اش باشد، خارج از ایران با یک رسانه...

8 تیر 1401

7 مدل پرده شیک و خاص برای نشیمن منزل

تزیین اتاق نشیمن با پرده، یکی از راهکارهای زیباسازی دکوراسیون است که می تواند به اتاق نشیمن یک خصیصه و روحیه منحصر به فرد دهد.

22 خرداد 1401

فواید و خواص برنج قهوه ای

برنج قهوه ای اغلب با عنوان بخشی از یک برنامه غذایی تغذیه سالم در نظر گرفته می گردد. به عنوان یک دانه کامل، برنج قهوه ای کمتر از برنج سفیدی که پوسته، سبوس و جوانه آن از بین رفته است، فرآوری می گردد. تنها بخشی که از برنج قهوه ای جدا می گردد، پوسته (یک پوشش...

21 خرداد 1401

متولدین کدام ماه کنجکاوترند؟

تهران (پانا) - به نظر شما متولدین کدام ماه بیشتر کنجکاو هستند و دوست دارند در امور دیگران دخالت نمایند.

12 خرداد 1401

حقایق جالب درباره توکیو، دومین شهر پرجمعیت ژاپن

کلان شهر توکیو، مرکز کشور ژاپن و بعلاوه دومین شهر پرجمعیت این کشور شناخته شده است. این کلان شهر سالانه میزبان میلیون ها دنیاگرد از اقصی نقاط دنیا است.

20 اردیبهشت 1401

داوران مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند

ارد زند، لقمان خالدی، جواد رمضان نژاد، محمد داودی، محمدرضا فرزاد، سعید رشتیان و نفیسه مرشدزاده 7 داور بخش مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت هستند.

18 اردیبهشت 1401

10 ایده مجذوب کننده و کاربردی برای داشتن خانه ای دنج و راحت

در عصر حاضر که همه چیز به سرعت در حال تغییر است، روزبه روز انسان ها تنهاتر و خانه ها کوچک تر، کم نورتر و دلگیرتر می شوند، داشتن یک خانه دنج و راحت با فضایی گرم و صمیمی به آرزوی بسیاری از افراد تبدیل شده است. یک خانه دنج شما را به آرامش می رساند، از افکار...

15 اردیبهشت 1401

غذاهایی که برای رفع مسائل گوارشی موثرند

همه افراد برخی اوقات ناراحتی معده را تجربه کرده اند که کاملا طبیعی است و می تواند به علت مصرف موادغذایی، استرس، انگل ها، آلرژی و حساسیت های غذایی باشد. در ذیل برخی از مواد غذایی که برای ناراحتی معده مفید هستند معرفی شدند.

11 اردیبهشت 1401

آنتروتوکسمی دامی؛ علائم و راه های پیشگیری

خبرنگاران/خراسان جنوبی سرپرست شبکه دامپزشکی درمیان اظهار کرد: دامداران در صورت عدم ایمن سازی دام هایشان علیه بیماری آنتروتوکسمی متحمل خسارت خواهند شد.

5 اردیبهشت 1401

فال روزانه شخصی ، 11 دی ماه

خبرنگاران : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت خبرنگاران مطالعه کنید.

3 اردیبهشت 1401
تعداد: (57)