10 چیز که فقط صاحب گربه راجع به او می داند

به گزارش ساعت اینترنت، گربه ها کاراکتر خاصی دارند که بیشتر ما با آن آشناییم و آن را دوست داریم. اما چیزهای بیشتری هست که تنها نگهدارندگان این حیوان درمورد او می دانند!

10 چیز که فقط صاحب گربه راجع به او می داند

1- لباسی در خانه ندارند که پوشیده از موی گربه نباشد!

در خانه گربه دارید؟ سعی کنید موی او را از لباس هاتان جدا کنید! حتی به تلاشش هم نمی ارزد. بعد از آن همه جارو کشیدن و استفاده از پرزگیرهای مختلف متوجه خواهید شد موی دوست پشمالو و دوستداشتنی تان به این راحتی ها شما را تنها نمی گذارد.

2- دیگر هیچ چیز را روی سطوح بلند نمی گذارند

اگر فیلم های بامزه ای که از گربه ها تهیه شده به ما یک چیز هم یاد داده باشند، آن این است که گربه ها به هر چیزی که روی میز یا سطوحی از این دست گذاشته اید حمله خواهند کرد و آن را می اندازند! می خواهید یک گلدان بزرگ و زیبا روی میز جلوی تلویزیون قرار دهید؟ نهههه! گربه تان هر رویایی که راجع به دیزاین خانه دارید را نقش بر آب می نماید.

3- می دانند که باید به بالا رفتن گربه از سر و کول شان عادت نمایند

همه گربه داران این را می دانند، گربه تان مدام از سر و کول تان بالا خواهد رفت. البته با وجود آزار دهنده بودن این رفتار باید بدانید که در حقیقت وقتی گربه با شما این کار را می نماید به این معنی است که شما را دوست دارد!

4- می دانند که باید دستمال کاغذی ها را قایم نمایند

وای به حال روزی که گربه تان یک رول دستمال کاغذی پیدا کند! تا تمام آن را باز نکند و تکه تکه در تمام خانه پخش نکند، دست بردار نیست. هر کسی که گربه دارد می داند که باید دستمال کاغذی ها را در جایی دور از دسترس او مخفی کند.

5- گربه ها خواب پیوسته ای دارند و مداوم خواب هستند، البته غیر از ساعت 4 تا 6 صبح!

گربه ها در طول روز همواره در قسمتی آفتابی یا گرم در خانه در حال خور خور هستند. اما درست موقعی که شما در خوابی عمیق هستید، یعنی یکی دو ساعت مانده به زنگ آلارم ساعت تان، از خواب پریده و آغاز به جست و خیز می نمایند. در این زمان گربه تان احساس می نماید زمان ورزش روزانه اش رسیده، پس از در و دیوار بالا می رود و روی صورت شما می پرد!

6- درست است که گربه در جعبه خاک دستشویی می نماید اما این جعبه خاک درست وسط خانه است!

نمی دانم تا به حال به این فکر نموده اید یا نه اما با اینکه گربه درون جعبه خاکش کارش را انجام می دهد، اما باز هم این کار را در وسط خانه انجام می دهد! همه گربه داران می دانند باید با مقداری خاک در اطراف جعبه و خاک و بعلاوه در دیگر نقاط خانه کنار بیایند!

7- گربه یک جعبه کارتنی را بیشتر از رختخواب گران قیمتش دوست دارد

احتمالا وقت زیادی را صرف انتخاب تختی مناسب و راحت برای گربه تان نموده اید. از افراد زیادی نظر گرفته اید، مدل هایی که دارای الیاف کتانی هستند را انتخاب نموده اید تا به پوست حساس او آسیبی نرسد و یا حتی ممکن است تعدادی بالش زیبا، با طرح های فانتزی برای تخت او تهیه نموده باشید! خب او بیش از حد احساس راحتی و باکلاسی می نماید! با صرف این همه وقت و هزینه باز می بینید تا برای انجام کاری کارتنی مقوایی به خانه می آورید، گربه تان بی معطلی به درون آن می پرد و تخت اشرافی خود را فراموش می نماید!

8- رژیم غذایی گربه شان بهتر از خودشان است

شما خودتان هر غذایی که در قفسه فروشگاه ها پیدا کنید را خریده و می خورید. انواع و اقسام غذاهای آماده، سوسیس، کالباس و خیلی خوراکی های مضر دیگر. اما گربه تان تنها غذاهایی سرشار از مواد مغذی، بدون گلوتن و ارگانیک مصرف می نماید. شاید تا به حال امتحان نموده اید که جلوی او سوسیس و کالباس بگذارید، عکس العملش دیدنی است. هر از گاهی هم گربه دلبندتان غذایش را بالا می آورد تا از شما نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشد!

9- آنها قبول نموده اند که گربه شان رئیس است

کتمان نکنید. همه ما می دانیم در خانه ای که گربه دارند رئیس چه کسی است! گربه تان وسایل روی میز آرایش را به هم می ریزد و شما چیزی نمی گویید، به پر و پای شما می پیچد و شما کاری نمی کنید و بدتر از همه وقتی دارید کار می کنید روی پایتان می نشیند و تکان نمی خورد و باز شما چیزی نمی گویید. خب، رئیس کیست؟!

10- گربه هیچ گونه حریم خصوصی برای آنها قائل نیست

گربه از سر و کول تان بالا می رود و خود را به صورت تان نزدیک می نماید. او به شما اجازه داشتن هیچ گونه حریم خصوصی نمی دهد، تنها برای اینکه نشان دهد دوست تان دارد!

منبع: فوت و فن / thespruce.com

به "10 چیز که فقط صاحب گربه راجع به او می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز که فقط صاحب گربه راجع به او می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید