معرفی کامل تفریحات سافاری کیش

به گزارش ساعت اینترنت، تفریحات جزیره کیش همگی مثال زدنی و خاص هستند، در کل افراد این شهر را بخاطر تفریحات خاصی که دارد دوست دارند و می پسندند. تور کیش بدلیل تفریحات خاصی که در آن به مسافران و گردشگران ارائه می گردد بسیار پرطرفدار است. امکانات تفریحی مانند بانجی جامپینگ، سافاری کیش، پاراسل، کیبل اسکی و غیره که همگی جزء تفریحات لذت بخش این سفر هستند. یکی از تفریحات لذت بخش کیش سافاری است. ما در این مقاله بطور اختصاصی در خصوص سافاری کیش اطلاعات جالبی را به شما خواهیم داد و قسمت های مختلف آن را معرفی می کنیم.

معرفی کامل تفریحات سافاری کیش

معرفی سافاری کیش

خب شاید شما هم در خصوص کلمه سافاری کیش تعریف درستی نداشته باشید، پس اول بهتر است تعریفی مختصر از آن داشته باشیم. در لغت کلمه سافاری به معنی گردشگری در طبیعت و اکتشاف در دنیای طبیعی است. هدف اصلی از این کار مشاهده کردن و تهیه فیلم و عکس است که از حیات وحش و طبیعت صورت می گیرد. این سفر را با ماشین های مختلف، حیوانات چهار پا و یا وسیله های نقلیه مختلف انجام می دهند چون گاها دیده شده که جهتهای صعب العبوری در پیش روی شما قرار دارند. البته ناگفته نماند که این مشاهده نباید هیچ آسیبی به طبیعت زده و شما نباید هیچ جسم خارجی را به طبیعت اضافه کنید و یا به آن ضربه و خدشه ای وارد کنید.

جزیره کیش به علت بهره مندی از یک اقلیم خاص امکان ارائه تور سافاری کیش را برای گردشگران فراهم می نماید. آغاز فعالیت سافاری کیش به سال 1392 برمی گردد که در زمینی درست به مساحت 500 هزار مترمربع ایجاد شد. بیش از 27 تفریح مختلف برای بچه ها و بزرگسالان در سافاری کیش در نظر گرفته شده است که متنوع بوده و امکانات مجذوب کنندهی را برای گردشگران و مشتاقان فراهم می نماید. سافاری بر روی تپه های شنی، موتور سواری در پیست و شتر سواری، همگی از تفریحات مورد علاقه گردشگران است که به کیش سفر می نمایند. وجود کافه رستوران ها که با موسیقی زنده از مهمانان خود پذیرایی می نمایند، بعلاوه فروشگاه های صنایع دستی، سرویس رفت و برگشت رایگان و خانه نگهداری از بچه ها، همگی از جمله امکاناتی هستند که پذیرای گردشگران جزیره کیش می باشند.

پیشینه سافاری کیش

جزیره کیش به علت اقلیم خاصی که دارد حالتی بیابانی داشته و تا حدودی شبیه به صحرا است. سافاری کیش هم فعالیتی است که در آن شما به طبیعت بکر و بیابانی کیش دعوت می شوید تا با چالش های مجذوب کنندهی دست و پنجه نرم کنید. شما در دل طبیعت با حیوانات و گیاهان مختلفی آشنا خواهید شد و تجربه هایی کاملا متفاوت را از نزدیک لمس خواهید کرد. سافاری کیش شرایطی را فراهم می نماید که شما به راحتی می توانید حیواناتی مانند مار، طوطی، غزال، ایگوانا و غیره را از نزدیک دیده و حتی آن ها را لمس کنید. ضمن اینکه با فعالیت های جالبی چون تردستی، مسابقات رقابتی و فعالیت های مجذوب کننده دیگر نیز روبرو خواهید شد.

فعالیت های مجذوب کننده در سافاری کیش

کمتر کسی را میشننام که در مقابل سافاری کیش از خود مقاومت نشان داده و تمایلی به امتحان کردن حتی یک بار آن نداشته باشد. با هر سن و سالی که باشید نمی توانید از همچین فعالیت مجذوب کنندهی چشم پوشی کنید. در این قسمت ما به شما خواهیم گفت که در مجموعه فعالیت های تفریحی سافاری کیش، شما با چه چالش هایی روبرو خواهید شد.

  • سایتی برای هواداران موتور

عاشقان موتور در هر سن و سالی که باشند و تحت هر شرایطی که قرار بگیرند با شنیدن نام این وسیله نقلیه هوش و حواسی برایشان باقی نمی ماند. شما در پیست سافاری کیش که بطور اختصاصی برای موتور طراحی شده می توانید با انواع موتور های چهار چرخ ودوچرخ به راحتی در یک جهت پر هیجان حرکت نموده و تجربه ای تکرار نشدنی را برای خود و همراهان خود رقم بزنید. در این پیست موتور هایی مانند کراس، ATV، باگی و تریل به شما داده میشوند تا تجربه های مجذوب کننده را خلق کنید. این همان چالشی است که همواره در انتظارش بودید، پس خود را محک بزنید.

  • استقبالی شنی با تور موتورهای باگی

آماده یک هیجان عجیب هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ما شما را به تور باگی دعوت می کنیم. در این تفریح متفاوت سافاری کیش، به شما موتور باگی می دهند و شما در مقابل خود یک جهت نچندان هموار و پرپیچ و خم شنی دارید که بهتر است آن را تجربه کنید تا به اوج لذت این تفریح برسید. البته جای نگرانی نیست چون شما با یک راهنمای کار بلد و حرفه ای همراه هستید که تمام طول جهت را به شما معرفی نموده و چشم انداز ها مجذوب کنندهی را به شما نشان خواهد داد. این تور بازه زمانی 15 تا 20 دقیقه ای دارد و شما در طول این تور می توانید به راحتی عکاسی کنید و در خاتمه بخواهید که عکس های چاپ شده را به شما تحویل بدهند.

  • این یک پرواز واقعی است، بانجی شوتینگ

پرطرفدارترین تفریح سافاری کیش، با اختلاف زیاد بانجی شوتینگ است. وقتی قدم به محوطه سافاری کیش می گذارید، اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می نماید بانجی شوتینگ است. هم تفریح است و هم ورزش اما توصیه می کنیم اگر از ارتفاع وحشت دارید همچنی هیجانی را به قلبتان وارد نکنید. این تفرح با تجهیزات و پوشش مخصوص انجام می گردد و به واسطه دو عدد کش بانجی و یک موتور، تا حد تواند به عقب کشیده شده و سپس پرتاب خواهید شد. تمامی لذت این تفریح پرهیجان در لحظه پرتاب شدن شما خلاصه می گردد و تا زمانی که از حرکت نایستید ضربان قلبتان کم نخواهد شد.

  • تجربه ای رنگارنگ در پینت بال سافاری کیش

بطور حتم حتی اگر تابحال تفریح پینت بال را تجربه ننموده اید حتما نام آن را شنیده اید. سافاری کیش علاوه بر اینکه این تجربه را برای شما فراهم می نماید که در این بازی مهیج شرکت کنید، برای آمادگی شما پیش از بازی آموزش های لازم را به شما خواهد داد. پس اگر تا بحال فقط نام این بازی به گوشتان خورده و آن را تجربه ننموده اید، نگران نباشید. سافاری کیش فکر همه جا را نموده و شما تنها نیستید. پینت بال یک تفریح و ورزش گروهی است، پس اگر با دوستان و خانواده خود به کیش سفر کردید، حتما این بازی مفرح و مجذوب کننده را امتحان کنید.

  • ملاقاتی نزدیک با ترس هایتان

تونل وحشت سافاری کیش اصلا به تونل وحشتی که قبلا نام آن را شنیده بودید شباهتی ندارد. این تونل، یک تونل وحشت دست ساز است که اگر هیجان شما را بالاتر می برد باید بگویم که این فقط یک تونل نیست، بلکه چندین تونل وحشتناک و دست ساز هستند که در سفر شما به کیش بی صبرانه انتظار شما را می کشند. اگر احساس می کنید که روزمرگی های زندگی مدرن شما را عصبی و بی حوصله نموده اند و برای ادامه زندگی به آدرنالین بیشتری احتیاج دارید، تونل وحشت سافاری کیش پیشنهاد ما به شماست. شک نکنید که تونل وحشت قادر است با ترشح آدرنالین بالا، انگیزه زیادی برای ادامه زندگی به شما بدهد.

  • هرمی مجذوب کننده تر از اهرام ثلاثه

هرم سافاری کیش یا همان هرم مومیایی، یک جهت و منطقه وهم آلود است. طول این جهت 100 مشخص شده اما بهتر است شما را با تجربه وسوسه انگیز این جهت تنها بگذاریم. تنها هدایت که از دست ما بر می آید این است که به شما بگوییم در جهتتان تار عنکبوت های فراوانی خواهید دید و صداهای نامفهوم و مبهم فراوانی را خواهید شنید، پس برای تجربه هایی نو و خطرناک آماده باشید.

  • یک گردش عالی با شترها

یکی از تفریحات دوست داشتنی سافاری کیش که هواداران فراوانی نیز دارد شتر سواری است. بدون شک شما در هر کجای ایران و در هر منطقه ای نمی توانید همچین تجربه متفاوتی داشته باشید. تصور کنید در کنار دوستان و یا خانواده خود هستید و در میان تپه های شنی از تماشا غروب آفتاب لذت می برید. در این بین شتر سواری می تواند یک پیشنهاد وسوسه انگیز باشد که بدون شک شما را به وجد خواهد آورد. تماشا چشم انداز غروب آفتاب بر بلندای کوهان شترها یک حس عجیب و وصف نشدنی است، پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید و لذت آرامش آن را تا سفر بعدی با خود همراه داشته باشید.

  • نردبانی نه چندان خطرناک

بطور حتم تا این زمان و به این سن که رسیده اید لااقل برای یک بار از نردبان بالا رفته اید. البته بالا رفتن از آن آسان است اما اگر ترس از ارتفاع داشته باشید چندان هم برای شما راحت نخواهد بود. نردبان سافاری کیش، ماجرایی متفاوت دارد. حتی اگر از نردبان و بالا رفتن و ارتفاع داشتن هم می ترسید، پیشنهاد می کنیم این نردبان را امتحان کنید. نردبانی افقی که ترس ندارد و یکی از تفریحات لذت بخش سافاری کیش بحساب می آید. زیر این نردبان افقی یک تشک واقع شده است که اگر احتمال سقوط وجود داشته باشد هیچ خطر و آسیبی متوجه شما نباشد. نکته جالب این است که شما با رد شدن از این نردبان شجاعت خود را نشان می دهید و البته باید تا آخر جهت را ادامه داده و زنگی که در خاتمه قرار گرفته است را به صدا درآورید.

  • عینک VR یا واقعیت مجازی

بطور حتم در سال های اخیر و با پیشرفت های صورت گرفته نام تکنولوژی Virtual Reality یا همان واقعیت افزوده به گوشتان رسیده است. این تکنولوژی به شما اجازه می دهد تا بتوانید تجربه هایی را تجربه کنید که اصلا وجود ندارند. از این تکنولوژی در موادر مختلفی استفاده می گردد خصوصا در فیلم ها و بازی های رایانه ای و کنسول ها که رواج بسیار زیادی پیدا نموده اند. یکی از تفریحات مجذوب کننده در سافاری کیش همین واقعیت مجازی است که شما را با پوشیدن یک عینک به دنیایی قدم خواهید گذاشت که شاید در واقعیت هیچگاه به درک حضور در آن نرسید.

  • سافاری کیش و آمفی تئاتر مجذوب کنندهش

سافاری کیش تنها برای بالا بردن آدرنالین و یا ترساندن شما برنامه ریزی نشده است. حتی آرامشی که در آن تجربه می کنید نیز نهایت و غایت هدف سافاری کیش نیست. در اصل هدف این است که شما برای ساعاتی کوتاه با تجربه های متفاوت روبرو شوید و از زندگی شهری و هیاهوی آن جدا شده تا بتوانید تنو قوا کنید و در کنار عزیزان خود لحظاتی شاد و مفرح را تجربه کنید. یکی از تفریح های خنده دار و مفرح در سافاری کیش قسمت آمفی تئاتر است که شما با حضور در این قسمت برای زمانی هرچند کوتاه خنده و شادی از ته دل را تجربه خواهید کرد.

  • کارتینگ سافاری کیش برای عاشقان سرعت

در سافاری کیش یکی دیگر از تفریحات مجذوب کننده که هواداران بیشماری دارد کارتینگ است. شما به تنهایی سوار بر خودروهایی خواهید شد که حتی اگر در تمام عمرتان رانندگی هم ننموده باشید، براحتی می توانید آن را برانید و یک احساس نو را تجربه کنید. پیست کارتینگ سافاری کیش عرضی برابر با 8 متر و طولی معادل 750 متر دارد که بدون شک لذتی وصف نشدنی را به شما خواهد داد. ناگفته نماند که برای استفاده از کارتینگ شما احتیاجی به همراه داشتن گواهینامه نخواهید داشت.

  • غذایی لذیذ بعد از هیجانات بی شمار

سافاری کیش در ادامه تفریحات مجذوب کننده خود، گردشگران را با یک غذای لذیذ و دلچسب غافلگیر می نماید. رستوران صحرایی در سافاری کیش درست همان جایی است که شما بعد از تجربه های مختلف و داشتن احساسات متفاوت برای تنو قوا به آن احتیاج خواهید داشت. این رستوران را به سبک کمپ های عربی و بادیه نشین ها ساخته اند تا تناسب مجذوب کننده و هماهنگی را با محیط اطراف خود داشته باشد. این رستوران های صحرایی سافاری کیش ظرفیتی معادل 950 نفر و وسعتی معادل 4000 متر دارند.

سخن خاتمهی

برترین فصل هایی که باید برای سفر به کیش و لذت بردن از تفریحات سافاری کیش انتخاب کنید، فصل های پاییز و بهار هستند. در هر صورت پیشنهاد ما این است که اگر تجربه بودن در این تفریحات مجذوب کننده را دارید باز هم آن ها را امتحان کنید و اگر برای دفعه اول است که این اطلاعات در خصوص سافاری کیش را مطالعه می کنید، به هیچ عنوان این سفر پر خاطره را بدون حضور در سافاری کیش و لذت بردن از تفریحات مفرح آن به خاتمه نرسانید.

منبع: الی گشت

به "معرفی کامل تفریحات سافاری کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل تفریحات سافاری کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید