معرفی هتل 5 ستاره نبات پالاس در مسکو

به گزارش ساعت اینترنت، هتل نبات پالاس مسکو Nabat Palace Hotel

واقع در روستای ووا وودینو Voevodino ، هتل نبات پالاس مسکو در 20 کیلومتری جنوب مسکو و در 7 کیلومتری فرودگاه بین المللی دوموددوو مسکو قرار گرفته است و نقطه ایده آلی برای گشت و گذار در مسکو است. این هتل 5 ستاره ، تنها 13 کیلومتر از مرکز شهر فاصله داشته و موقعیت استراتژیک هتل این امکان را فراهم می نماید که شما مهمانان بتوانید به سرعت و به راحتی به نقاط مختلف مسکو دسترسی پیدا کنید. هتل امکان دسترسی آسان به جاذبه های مجذوب کننده و جاذبه های شهر مانند مرکز پزشکی اینویو Invivo را می دهد. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات منحصر به فرد هتل نبات پالاس مسکو Nabat Palace Hotel را با هم مروری کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره نبات پالاس در مسکو
  • امکانات رفاهی هتل نبات پالاس مسکو

پارکینگ خصوصی رایگان بدون احتیاج به رزرو، در خود هتل موجود است و احتیاجی به رزرو ندارد. با این حال پارکینگ خیابانی و یک پارکینگ حفاظت شده هم در صورت احتیاج فراهم است. ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل ونقل با پرداخت هزینه اضافه، برای شما مسافران مهیا می گردد. ورود به این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند وخبری از آسانسورهم، در این هتل نیست.

تمام امکانات رفاهی هتل نبات پالاس مسکو، شامل خدمات نگهبانی، صرافی، خدمات خشکشویی، اتوکشی و نظافت روزانه اتاق ها، انبار چمدان، براق نماینده کفش و صندوق امانات می باشد. اینترنت رایگان وای فای در تمام اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل در دسترس همه واقع شده است. فضایی مختص افراد سیگاری در نظر گرفته شده است که در کنار تهویه مطبوع هوای تازه فراهم می نماید. خدمات اتاق، و حتی ورود و خروج ، به صورت شبانه روزی ارائه می گردد و در هر ساعت از شبانه روز که سوالی داشتید می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید. هتل نبات پالاس مسکو دارای امکانات فکس و فتوکپی بوده که به همراه مرکز تجاری و امکانات اتاق های دیدار و جلسات اداری در اختیارتان قرار می گیرد. بنابراین این هتل برای کسانی که به علت مشغله های کاری به شهر مسکو آمده اند، مکان مناسبی است.

کارکنان هتل بوداپست مسکو به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می نمایند.

  • امکانات تفریحی هتل نبات پالاس مسکو

سری به سونا یا حمام آبگرم، جکوزی و اتاق بخار بزنید یا در استخر سرپوشیده که برای تمام فصول است، شنا کنید. میز بیلیارد و اتاق بازی نیز در هتل موجود است و ورزش های آبی شما را به وجد می آورد. مغازه کوچکی برای خرید سوغاتی در این هتل مهیا شده است.

رستوران در این هتل غذاهای اروپایی، عربی و قفقازی را تهیه می نماید. این رستوران غذاهای خوشمزه ای هم سرو می نماید و یادتان باشد که سری هم به کافی شاپ هتل بزنید یا در اتاق خود سفارش صبحانه یا غذا دهید.

امکانات اتاق های هتل نبات پالاس مسکو

اتاق های هتل با طراحی داخلی با ظرافتشان، با مبلمان قدیمی به سبک ایتالیایی تکمیل شده اند. هر اتاق بزرگ شامل تلویزیون صفحه تخت، یخچال و فریزر اختصاصی، کمد، پنکه، امکانات اتوکشی به همراه کف پوش پارکت شده چوبی و فرش می باشد. حمام اتاق ها، دمپایی و سشوار هم دارند.

برای رزرو اتاق در هتل نبات پالاس مسکو و یا تماشا عکس های بیشتر این هتل، سری به قسمت رزرو هتل، در سایت ساعت اینترنت بزنید. انواع اتاق های این هتل:

پریمیوم سوئیت: با مساحت 26 مترمربع است که یک تخت کوئین دارد. این سوئیت مختص افراد غیر سیگاری است.

اتاق دولوکس: با مساحت 25 مترمربع است که یک تخت کوئین دارد. این سوئیت مختص افراد غیر سیگاری است.

اتاق عروس و داماد: نمایی رو به خیابان و یک تخت کوئین دارد. این سوئیت مختص افراد غیر سیگاری است.

اتاق سوپریر: نمایی رو به باغ و یک تخت کوئین به همراه دو تخت یک نفره دارد. این سوئیت مختص افراد غیر سیگاری است.

سوئیت پرزیدنشیال: با مساحت 32 مترمربع است که یک تخت بسیار بزرگ دو نفره و یک تراس دارد.

  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر مسکو

اگر چه این هتل در خارج شهر مسکو قرار گرفته است اما آرامش آن، همه ساله افراد زیادی را جذب این هتل می نماید کما اینکه به دو پیست اسکی مسکو هم نزدیک است. بنابراین اگر در پی جاذبه های طبیعت گردی مسکو هستید این هتل را به شما پیشنهاد می دهیم.

فاصله تا ایستگاه مترو دوموددوو: 6 کیلومتر است که با ماشین 20دقیقه تا این ایستگاه در راه خواهید بود.

فاصله تا موزه لنین: 6.6 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت تا این محل در راه خواهید بود. با وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس هم طی این راستا، 35 دقیقه طول خواهد کشید.

فاصله تا کاخ کرملین: 40 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت و 4 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. با وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس طی این راستا، بسیار طولانی و 3 ساعت، طول خواهد کشید. مرکز شهر و بیشتر جاذبه های مسکو مانند حمام های سندانی، پاساژ پتروفسکی، فروشگاه مگنولیا، پارک گورکی، تیاتر بولشوی و کلیسای سنت باسیلز با همین فاصله تا این هتل قرار دارند.

فاصله تا فرودگاه بین المللی دوموددوو: 7 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل تنها 16 در راه خواهید بود. با حمل و نقل عمومی مانند مترو چیزی در حدود 1کیلومتر می باشد.

  • موقعیت هتل نبات پالاس مسکو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

142034 روسیه، مسکو ابلست، وویهوودینو

Voyevodino, Moscow Oblast, Russia, 142034

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 5 ستاره نبات پالاس در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره نبات پالاس در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید