موسیقی

روایت و عکس های دست اول از سفر نیم قرن پیش انسان به ماه

زومیت نوشت: نیم قرن پیش در چنین روزهایی آخرین فضانوردانی که روی ماه گام برداشتند، سفرشان را شروع کردند. در 50 سالگی آپولو 17، به تصاویر بازسازی شده این مأموریت نگاه می اندازیم.

20 آذر 1401

10 بازیگر که با یک فیلم سبک کاری شان را تغییر دادند

رابرت پتینسون با بازی در فیلم بتمن توانست ثابت کند هر کسی فکر می کرده او یک نوجوان عبوس است در اشتباه باشد. در واقع او به همه نشان داد که هرگز نباید بازیگران بزرگ را از قلم انداخت. نقش های تکراری می توانند بدترین دشمن یک بازیگر باشند، اما از منظری دیگر...

1 آذر 1401

اعزام هیات های فرهنگی، هنری و رسانه ای به تهران و باکو

اسماعیلی گفت:اعزام هیات های رسانه ای و فرهنگی برای توسعه تعاملات و استفاده از تجربیات دو کشور مفید فایده خواهد بود.

2 آبان 1401

معرفی کامل تفریحات سافاری کیش

تفریحات جزیره کیش همگی مثال زدنی و خاص هستند، در کل افراد این شهر را بخاطر تفریحات خاصی که دارد دوست دارند و می پسندند. تور کیش بدلیل تفریحات خاصی که در آن به مسافران و گردشگران ارائه می گردد بسیار پرطرفدار است. امکانات تفریحی مانند بانجی جامپینگ، سافاری...

12 شهریور 1401

چند ایده برای خرید سوغات

فروش کالاهای تجاری و سوغات یکی از بزرگترین بخش های برنامه تجاری برای هر سازمانی است؛ از تیم های ورزشی گرفته تا برنامه های موسیقی، موزه ها و مؤسسات آموزشی. در مکان های زیادی می توان سوغات هر شهر یا کشور را پیدا کرد.

20 مرداد 1401

فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر راز کهن منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، جشنواره تئاتر ملی راز کهن نخستین جشنواره خصوصی است که در سطح ملی با حضور هنرمندان کل کشور و حضور استادان داخلی و خارجی در شیراز برگزار می شود.

11 خرداد 1401

افتتاح 22 غرفه گلماند و برگزاری جشنواره محله زیبای من در مرکز به مناسبت عید نوروز

خبرگزاری خبرنگاران-معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران از شروع طرح استقبال از بهار از اواسط اسفند و ادامه آن تا خاتمه نوروز 1401 اطلاع داد.

17 اردیبهشت 1401

سونی از ایربادز بی سیم لینک بادز با طراحی بسیار مجذوب کننده رونمایی کرد

سونی به تازگی از ایربادز بی سیم تازه خود با نام لینک بادز (LinkBuds) رونمایی کرد که ظاهر منحصربه فرد و بسیار مجذوب کننده و بعلاوه قابلیت های فراوانی دارد.

24 فروردین 1401

شغل لاکچری و میلیونی همسر الهام حمیدی لو رفت

خبرنگاران :الهام حمیدی بازیگر زن تلویزیون و سینما درباره شغل خاص همسرش صحبت های جنجالی کرد.

6 مهر 1400

چطور بدن انعطاف پذیری داشته باشیم؟

زندگی امروز- حفظ و افزایش انعطاف پذیری بدن بخشی مهم و ضروری از ورزش های روزانه است. چرا که تحمل زیاد عضله ها در برابر کشش باعث بهبود یافتن ورزش شما، جلوگیری از آسیب های فیزیکی حین ورزش و چابک ماندن بدن می گردد. این که با بدن خود چطور برخورد می کنید خیلی...

23 شهریور 1400

24 فیلم کوتاه برتر جهان از کارگردان های مشهوری مثل کیارستمی و نولان

در این مطلب قصد داریم به معرفی 24 فیلم کوتاه از کارگردانان مطرح و شاخص سینما بپردازیم. فیلم سازانی که با آثار بلند سینمایی و عناوین بزرگشان شناخته می شوند اما در گذشته فیلم های کوتاه مهمی را ساخته اند.

22 مرداد 1400

چرا نباید از موسیقی ترکیه برای نون خ استفاده کرد؟

یک کارشناس موسیقی نواحی درباره استفاده از ساختار موسیقی کرُدی خارج از مرزهای ایران در تولید آثار کُردی داخلی ـ همانند آنچه شامگاه گذشته در قالب سریال نون خ پخش شد ـ می گوید: اگر اکنون بخواهیم نسبت به این ماجرا حساس شویم خیلی دیر است. این اتفاق تقصیر اهمال...

2 اردیبهشت 1400

دریافت مجوز آکادمی هنری به وسیله الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری انجام می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل ، دریافت مجوز آکادمی هنری به وسیله الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری انجام می گردد .

17 دی 1399

با لودر به جان موسیقی نواحی افتاده اند!

یکی از هنرمندان موسیقی نواحی می گوید: امروزه شرایطی به وجود آمده است که افرادی با لودر در حال تخریب موسیقی نواحی هستند. ولی باید جلوی از بین رفتن موسیقی نواحی را گرفت و از پیشکسوتان حمایت کرد.

23 آذر 1399

آشنایی با فستیوال های هنری و فرهنگی چین

مردم در چینِ باستان هر روز به سختی کار می کردند. آن ها هر روز ساعات طولانی مشغول به کار بودند و حتی اواخر هفته هم به کار کردن ادامه می دادند. با این حال، در طول سال، فستیوال های ملیِ زیادی برگزار می شد که برای مردم اهمیت فراوانی داشتند. مردم به همراه خانواده...

4 آذر 1399

افزایش سفر گردشگران چینی در سال نو به ایران

افزایش مهاجرت چینی ها به ایران در سال 2019 میلادیبا توجه به اینکه در کشور چین سال نو شروع شده و چینی ها در تعطیلات سال نوی خودشان هستند، مدیرکل تبلیغات و بازاریابی گردشگری از شروع پروژه نفوذ به بازار چین با اجرای طرح سال نو چینی در ایران، اطلاع داد. همانطور...

24 خرداد 1399

خبرنگاران کنسرت آنلاین گروه لیان در برج میلاد لغو شد

تهران - خبرنگاران- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اجرای کنسرت آنلاین گروه لیان در برج میلاد لغو شد.

3 خرداد 1399

فهرست گرامی داشت یونسکو ، ثبت نام فارابی و عطار نیشابوری

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران از قرار دریافت نام ابونصر فارابی و عطار نیشابوری در فهرست گرامی داشت کمیسیون ملی یونسکو اطلاع داد.

28 دی 1398