کسب و کار

برای همواره استرس خود را درمان کنید

از آنجایی که تمامی ساختارهای جامعه در حال تغییر است همه ما بیش از پیش دچار استرس می شویم. حال با این استرس ها باید چه کنیم؟

9 آذر 1401

یزد، میزبان سی و دومین مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب

رئیس هیئت سوارکاری استان یزد گفت: مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب از امروز با حضور 10 استان کشور در یزد شروع شد.

26 آبان 1401

پروژه افزایش طول عمر باتری های سرب، کربن کلید خورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دکتر محمدهادی قاسمی مجری پروژه بهینه سازی کیفیت و افزایش طول عمر باتری های سرب-کربن پیشرفته، گفت: پروژه بهینه سازی خمیر منفی مورد استفاده در باتری های ایستا نظیر باتری های خودرو، باتری های مصرفی...

17 آبان 1401

عکس ، پست کارمند ایرانی و حل مشکل عجیب و غریب اینستاگرام!

اینستاگرام ادعا کرد توانسته مشکل عجیب و غریبش را حل نماید.

10 آبان 1401

افزایش قیمت 5 خودروی پرطرفدار در بازار ، جدیدترین قیمت پراید، تیبا، ساینا، دنا، تارا، کوییک و شاهین

بازار خودرو همچنان در رکود واقع شده است. اما با افزایش قیمت بعضی از خودروها، مردم گمان می نمایند که بازار مجددا رونق گرفته است. این بازار در هفته آینده چه روندی را طی می نماید؟

5 آبان 1401

ناآرامی های روز شنبه با ارسال 5 میلیون پیامک ایجاد شد ، شبکه های اجتماعی داخلی که میلیاردها تومان گرفتند چه کردند؟

محمدحسن آصفری کننده مجلس گفت: باید زیرساخت های لازم را برای اینکه از سوءاستفاده افراد آشوبگر جلوگیری شود و نتوانند از فضای مجازی سوءاستفاده کنند را فراهم کرد.

19 مهر 1401

مدل های پرو آیفون 14 ممکن است 60 درصد از بازار پرچم داران را تصاحب نمایند

بر اساس یک گزارش تازه، فروش بالای مدل های پرو آیفون 14 می تواند منجر به تصاحب بخش قابل توجهی از بازار گوشی های پرچم دار گردد. طبق گزارش DigiTimes، در حال حاضر اپل در بازار گوشی های گران تر از 500 دلار حدود 55 درصد از این بازار را در اختیار دارد که البته در فصل تعطیلات...

3 مهر 1401

فورد موستانگ 2024 سرکش تر از قبل به میدان آمد

درحالی که این روزها شاهد این موضوع هستیم که تعداد خودروهای مجهز به پیشرانه درون­ سوز رو به کاهش است، نسل هفتم فورد موستانگ پس از مدت ها انتظار علاقمندان، رونمایی شد تا جهت 60 ساله اجداد خود را ادامه دهد. به احتمال زیاد این آخرین پونی کار فورد بوده که طبق...

2 مهر 1401

مقایسه سانتافه با سورنتو؛ دوئل شاسی بلند های چهار میلیاردی

خبرنگاران- مقایسه سانتافه با سورنتو، یعنی دوئل شاسی بلندی های چهار میلیاردی. قیمت سانتافه مدل 2018 در بازار به سه میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده و خریداران سورنتو 2018 برای این محصول الان کمی بیش از چهار میلیارد تومان ناقابل پرداخت می نمایند. در بازار مدل...

29 شهریور 1401

زمان مرحله سوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد

قرعه کشی سومین مرحله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امروز دوشنبه، 21 شهریور ساعت 14 انجام می شود.

23 شهریور 1401

دمپایی با سیستم پارک اتوماتیک!

برخلاف بسیاری از خودروسازان دیگر، نیسان از وقت آزاد خود برای جفت کردن دمپایی به طور اتوماتیک استفاده می نماید و آن ها را مجهز به سیستم پارک اتوماتیک نموده است!

21 شهریور 1401

افزایش حقوق کارمندان به کجا رسید؟ ، توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت در حال بررسی است.

19 شهریور 1401

تصاویر ، جشن هواداران دوآتیشه هری پاتر در ایستگاه قطار

ایستگاه راه آهن کینگز کراس لندن محل برگزاری جشن هواداران دو آتیشه مجموعه رمان های تخیلی هری پاتر شد.

14 شهریور 1401

تفاوت بلیط چارتر و سیستمی چیست؟(آپدیت 1400)

تفاوت بلیط چارتر و سیستمی چیست؟ این روزها با سرعت گرفتن فرایند واکسیناسیون، سفرها مجددا به جریان افتاده اند. خرید بلیط هواپیما اولین قدم در اقدام برای سفر است. اما کدام گزینه برای سفر ما مناسب تر است؟ بلیط هواپیما چارتی یا سیستمی؟ اگر زیاد اهل سفر کردن...

12 شهریور 1401

ببینید ، خبر خوش حقوقی برای بازنشستگان

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از رئیس جمهور تشکر می کنم که شخصاً نسبت به موضوع حقوق بازنشستگان ورود کرد و با دستور ویژه آقای رئیسی، این مسئله به سمتی رفت که به افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح انجامید.

11 شهریور 1401

برگزاری 70 دوره توانمندسازی دانش بنیان ها برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، اکبر قاسمی با اشاره به تقویم سالانه آموزشی شرکت های فناور گفت: در امسال حدود 70 دوره آموزشی برای شرکت ها برنامه ریزی شده که نیمی از آن در نیم سال اول برگزار گردید.

10 شهریور 1401

کولرگازی نو شیائومی با قابلیت تنظیم دمای سریع و عملکرد بهینه

شیائومی کاتالوگ گسترده ای از محصولات خانگی با نام تجاری میجیا دارد که در آن دستگاه هایی مانند کتری، جاروبرقی رباتیک، تصفیه کننده هوا، ماشین لباسشویی، یخچال، رطوبت گیر و حتی آبگرمکن به چشم می خورند.

7 شهریور 1401

ترفند های ساده برای ورزش دادن مغز

ورزش دادن به مغز به منظور بهبود حافظه، تمرکز یا عملکرد روزانه اولویت اصلی بسیاری از افراد است، به ویژه با بالا رفتن سن. در این مطلب ده ترفند ساده ورزش دادن به مغز را می خوانید.

31 مرداد 1401

چند ایده برای خرید سوغات

فروش کالاهای تجاری و سوغات یکی از بزرگترین بخش های برنامه تجاری برای هر سازمانی است؛ از تیم های ورزشی گرفته تا برنامه های موسیقی، موزه ها و مؤسسات آموزشی. در مکان های زیادی می توان سوغات هر شهر یا کشور را پیدا کرد.

20 مرداد 1401

دلایل برق دزدی ماشین چیست و چطور آن را تشخیص دهیم؟

برق دزدی ماشین یک اصطلاح عامیانه است که مالکان ماشین از آن هراس دارند. علت این هراس هم آسیبی است که این اتفاق می تواند به اجزای مختلف ماشین وارد کند و هزینه های سنگینی روی دست مالک ماشین بگذارد. برق دزدی درواقع استفاده نابه جا از برق باتری است و این اتفاق...

8 مرداد 1401
تعداد: (126)