برگزاری 70 دوره توانمندسازی دانش بنیان ها برای تحقق شعار سال

به گزارش ساعت اینترنت به نقل از وزارت علوم، اکبر قاسمی با اشاره به تقویم سالانه آموزشی شرکت های فناور گفت: در امسال حدود 70 دوره آموزشی برای شرکت ها برنامه ریزی شده که نیمی از آن در نیم سال اول برگزار گردید.

برگزاری 70 دوره توانمندسازی دانش بنیان ها برای تحقق شعار سال

قاسمی ادامه داد: برپایی این دوره ها به طور میانگین هفته ای یکبار و به صورت وبینار است و اغلب در قالب موضوعات مدیریتی، قوانین، بازرگانی، سازمانی و منابع انسانی ارائه می گردد.

وی مخاطب این دوره ها را شرکت های دانش بنیان و فناور در سراسر استان مطرح کرد و گفت: در راستای تحقق شعار حمایت از شرکت های دانش بنیان در امسال، این دوره ها تنها به شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اختصاص ندارد و شرکت های دانش بنیان در سراسر استان اصفهان نیز می توانند از آنها بهره مند شوند.

رئیس اداره توانمندسازی واحدهای فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار داشت: دوره های مهارتی نیز به صورت بسته های بالای 20 ساعت برای فراگیران ارائه می گردد و به صورت تخصصی در دوره هایی مانند دیجیتال مارکتینگ، مبانی حقوقی و تنظیم قراردادها، منابع انسانی و مدیریت کسب و کار، کوچینگ و ... آموزش می بینند.

قاسمی برگزاری این دوره های آموزشی را به وسیله اداره توانمندسازی واحدهای فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان هاب صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد و اضافه نمود: شرکت های دانش بنیان از حمایت و تخفیف 90 درصدی این صندوق برخوردار خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری 70 دوره توانمندسازی دانش بنیان ها برای تحقق شعار سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 70 دوره توانمندسازی دانش بنیان ها برای تحقق شعار سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید