طراحی گرافیکی و چاپ

اکتشاف تازه جیمز وب در خصوص سیاره ای فراخورشیدی؛ ارسال اطلاعات جَو یک آسمان دوردست به زمین

تلسکوپ فضایی جیمز وب در تازه ترین رصد خود پیروز به شناسایی مشخصات تقریبا کاملی از مولکول ها، اتم ها و مواد شیمیایی موجود در آسمان ِ جهانی دوردست شد.

29 آذر 1401

دث استرندینگ 2 رسما برای پلی استیشن 5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

طی رویداد گیم اواردز 2022 که امروز صبح برگزار گردید، بیشتر از اهدای جوایز، شاهد رونمایی تعدادی بازی بودیم و ساخته نو هیدئو کوجیما هم یکی از بازی های نو معرفی گردیده بود. دث استرندینگ 2 (Death Stranding 2) با نامی موفت رسما برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی گردید و تریلری...

19 آذر 1401

اکتشاف تازه جیمز وب از سیاره ای فراخورشیدی

تلسکوپ فضایی جیمز وب در تازه ترین رصد خود پیروز به شناسایی مشخصات تقریبا کاملی از مولکول ها، اتم ها و مواد شیمیایی موجود در آسمان ِ جهانی دوردست شد.

3 آذر 1401

تصاویر ، جشن هواداران دوآتیشه هری پاتر در ایستگاه قطار

ایستگاه راه آهن کینگز کراس لندن محل برگزاری جشن هواداران دو آتیشه مجموعه رمان های تخیلی هری پاتر شد.

14 شهریور 1401

معرفی کامل تفریحات سافاری کیش

تفریحات جزیره کیش همگی مثال زدنی و خاص هستند، در کل افراد این شهر را بخاطر تفریحات خاصی که دارد دوست دارند و می پسندند. تور کیش بدلیل تفریحات خاصی که در آن به مسافران و گردشگران ارائه می گردد بسیار پرطرفدار است. امکانات تفریحی مانند بانجی جامپینگ، سافاری...

12 شهریور 1401

کولرگازی نو شیائومی با قابلیت تنظیم دمای سریع و عملکرد بهینه

شیائومی کاتالوگ گسترده ای از محصولات خانگی با نام تجاری میجیا دارد که در آن دستگاه هایی مانند کتری، جاروبرقی رباتیک، تصفیه کننده هوا، ماشین لباسشویی، یخچال، رطوبت گیر و حتی آبگرمکن به چشم می خورند.

7 شهریور 1401

چند ایده برای خرید سوغات

فروش کالاهای تجاری و سوغات یکی از بزرگترین بخش های برنامه تجاری برای هر سازمانی است؛ از تیم های ورزشی گرفته تا برنامه های موسیقی، موزه ها و مؤسسات آموزشی. در مکان های زیادی می توان سوغات هر شهر یا کشور را پیدا کرد.

20 مرداد 1401

فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر راز کهن منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، جشنواره تئاتر ملی راز کهن نخستین جشنواره خصوصی است که در سطح ملی با حضور هنرمندان کل کشور و حضور استادان داخلی و خارجی در شیراز برگزار می شود.

11 خرداد 1401

شهر جادویی رووانیمی در فنلاند؛ زادگاه بابانوئل

شهر رووانیمی در فنلاند را زادگاه بابانوئل می دانند و به همین علت عده زیادی از مردم دنیا در زمان تعطیلات کریسمس، برای تماشا بابانوئل و سورتمه سواری به این شهر سفر می نمایند.

5 خرداد 1401

تن تن و لوک خوش شانس در گذرنامه های بلژیک

#گذرنامه های تازه #بلژیک با صفحاتی که تصویر شخصیت های کارتونی همانند تن تن بر روی آن ها چاپ شده است، صادر می شوند.

15 اسفند 1400

قدیمی ترین شواهد حضور انسان در خوزستان کشف شد

اولین فصل کاوش و شناسایی لایه های فرهنگی استقراری انسان در دوره پارینه سنگی در خوزستان به سرانجام رسیده و نتایج این کاوش اعلام شده است.

13 اسفند 1400

کدام نانودارو ها فرایند جهش کووید، 19 را متوقف می نمایند

با ادامه یافتن جهش های گوناگون کووید-19، بسیاری از شرکت های دارویی سعی دارند دارو هایی را ارائه دهند که مبتنی بر فناوری نانو هستند و می توانند از جهش های بیشتر جلوگیری نمایند.

30 بهمن 1400

این یک رکورد جهانی در میان داستان های قرن 20 است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایسنا، نسخه جلد سخت هری پاتر و سنگ جادو اخیرا در یک حراج آمریکایی به قیمت 471 هزار دلار به فروش رسید. این نسخه در سال 1997 و در بریتانیا چاپ شده است. این کتاب هم اکنون گران ترین کتاب داستانی قرن بیستم محسوب می شود.

26 دی 1400

مکمل های پروبیوتیک و نکاتی درباره انتخاب آنها

تنها کافیست بسته بندی مکمل را بخوانید و نام پروبیوتیک درج شده روی آن را به دقت آنالیز کنید.

11 شهریور 1400

انتها انتظار برای چاپ نو کشتن مرغ مینا

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، کشتن مرغ مینا (To Kill a Mockingbird) نخستین بار در یازدهم جولای 1960 میلادی (20 تیر 1339) منتشر شد و در اولین چاپِ نسخه زبان اصلی خود 5 هزارعدد تیراژ داشت. این کتاب که گاهی، کشتن مرغ مقلد هم نامیده شده،...

19 مرداد 1400

بیانیه دریاداران معترض، یا فراخوان کودتای جدید در ترکیه؟

بسیاری از مقامات دولت و حزب حاکم ترکیه، بیانیه 103 دریادار بازنشسته را همچون فراخوان کودتا ارزیابی نموده و به تندی به آن پاسخ دادند.

3 اردیبهشت 1400

بیش از 9 ساعت خوابیدن، حافظه را مختل می نماید

فرادید/ بیشتر از 9 ساعت خواب شبانه به اندازه 5 ساعت خوابیدن، برای حافظه مضر است.

24 اسفند 1399

کشف جهش های ژنتیکی که می توانند به اوتیسم منجر شوند

پژوهشگران آمریکایی در آنالیز جدید خود، بعضی جهش های ژنتیکی را یافته اند که می توانند به بروز اوتیسم و سایر اختلالات روانی منجر شوند.

22 اسفند 1399

رونوشتی مخوف از ب ام و X5 M کامپتیشن!

منهارت پیش از تعطیلات سال نوی میلادی یک دستگاه ب ام و X7 درت ادیشن تیون شده را به نمایش گذاشت و حالا نیز پروژه دیگری را بر پایه X5 M کامپتیشن معرفی نموده است.

12 اسفند 1399

مانور موتور سوار خوب در میدان توحید برگزار گشت

مانور موتور سوار خوب با حضور مدیر کل آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ،مدیران شهرداری منطقه 2 وسرکلانتر شمالغرب تهران در میدان توحید به عنوان یکی از محورهای پرتردد موتورسواران منطقه 2 ، برگزار گشت.

23 بهمن 1399
تعداد: (26)