رونوشتی مخوف از ب ام و X5 M کامپتیشن!

به گزارش ساعت اینترنت، منهارت پیش از تعطیلات سال نوی میلادی یک دستگاه ب ام و X7 درت ادیشن تیون شده را به نمایش گذاشت و حالا نیز پروژه دیگری را بر پایه X5 M کامپتیشن معرفی نموده است.

رونوشتی مخوف از ب ام و X5 M کامپتیشن!

به گزارش ساعت اینترنت، این سوپر شاسی بلند در بخش پیشرانه از کیت توربوی سفارشی برخوردار شده و همچنین دارای اینترکولر افترمارکتی و واحد کنترل پیشرانه ارتقا یافته است. حاصل این تغییرات کسب قدرت 823 اسب بخاری و گشتاور قابل توجه 1080 نیوتون متری می باشد.

پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی X5 M کامپتیشن کاملاً ارتقا یافته چراکه در نسخه استاندارد خروجی 625 اسبی و گشتاور 750 نیوتون متری دارد.

منهارت فعلاً اشاره ای به شتاب و حداکثر سرعت این قدبلند مخوف نداشته اما قطعاً شتاب آن نسبت به عملکرد 3.8 ثانیه ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعتی نسخه استاندارد بهبود یافته است.

گیربکس 8 سرعته ب ام و نیز به منظور هماهنگی بهتر با این قدرت ارتقا یافته و سیستم تعلیق نیز دوباره تنظیم شده و باعث کاهش 30 میلی متری ارتفاع شاسی بلند مشهور ب ام و شده است. تکمیل کننده این تغییرات نیز مافلر از جنس فولاد ضدزنگ و خروجی های اگزوز 100 میلی متری می باشد.

اما منهارت دستی هم بر سر و روی X5 M کامپتیشن کشیده و از تریم مشکی و طلایی استفاده نموده است. همچنین اسپویلر جلو، کاپوت، رکاب های جانبی، دیفیوزر عقب و آینه های فیبر کربنی جدیدی نیز روی شاسی بلند نصب شده است. دیگر مورد قابل ذکر نیز رینگ های 22 اینچی فورج کاری شده است.

ترکیب مشکی و طلایی در داخل کابین نیز بکار رفته و فرمان هم دارای فیبر کربنی و لوگوی منهارت در وسط است. پشت فرمان نیز پدال شیفترهای عظیم تر به چشم می خورند.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

به "رونوشتی مخوف از ب ام و X5 M کامپتیشن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونوشتی مخوف از ب ام و X5 M کامپتیشن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید