طراحی لوگو

دث استرندینگ 2 رسما برای پلی استیشن 5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

طی رویداد گیم اواردز 2022 که امروز صبح برگزار گردید، بیشتر از اهدای جوایز، شاهد رونمایی تعدادی بازی بودیم و ساخته نو هیدئو کوجیما هم یکی از بازی های نو معرفی گردیده بود. دث استرندینگ 2 (Death Stranding 2) با نامی موفت رسما برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی گردید و تریلری...

19 آذر 1401

چند ایده برای خرید سوغات

فروش کالاهای تجاری و سوغات یکی از بزرگترین بخش های برنامه تجاری برای هر سازمانی است؛ از تیم های ورزشی گرفته تا برنامه های موسیقی، موزه ها و مؤسسات آموزشی. در مکان های زیادی می توان سوغات هر شهر یا کشور را پیدا کرد.

20 مرداد 1401

رونوشتی مخوف از ب ام و X5 M کامپتیشن!

منهارت پیش از تعطیلات سال نوی میلادی یک دستگاه ب ام و X7 درت ادیشن تیون شده را به نمایش گذاشت و حالا نیز پروژه دیگری را بر پایه X5 M کامپتیشن معرفی نموده است.

12 اسفند 1399

خطر خسارت چند میلیاردی در نزدیکی باشگاه استقلال

در شرایطی که استقلال برای تهیه البسه خود با یک شرکت قرارداد دارد اما این باشگاه در حال انعقاد قرارداد با یک برند دیگر است و همین می تواند ضرر و زیان سنگینی را در پی داشته باشد.

8 آذر 1399

چرا شجاع لوگوی الریان را بوسید؟

شجاع خلیل زاده در مورد عکسی که از او و بعد از عقد قرارداد با الریان قطر و هنگام بوسه زدن به لوگوی این باشگاه منتشر شده، گفت: واقعا قصد نداشتم با این کار طرفداران عزیز پرسپولیس را برنجانم اما یکی از مسئولان باشگاه از من خواست که این کار را انجام دهم.

6 آذر 1399