هواوی تعداد قطعات چینی گوشی های تازه خود را 2 برابر نموده است

به گزارش ساعت اینترنت، طبق آنالیز های انجام شده، هواوی تعداد قطعات چینی موجود در گوشی های نو خود را 2 برابر نموده است. این شرکت به علت تحریم های آمریکا برای تامین قطعات گوشی های خود با چالش های متعددی روبرو شده و با این کار می خواهد بخشی از این چالش ها را رفع کند.

هواوی تعداد قطعات چینی گوشی های تازه خود را 2 برابر نموده است

در گزارش سایت NikkeiAsia آمده که بیش از 60 درصد از قطعات گوشی های تازه این شرکت ساخت کشور چین هستند. به نام مثال می توانیم به گوشی هواوی میت 40E اشاره کنیم که طبق کالبدشکافی صورت گرفته، حدود 60 درصد از قطعات مهم این گوشی چینی هستند. این در حالی است که برای هواوی میت 30 فقط حدود 30 درصد قطعات ساخت شرکت های چینی بودند. با وجود تحریم ها، همچنان بخشی از قطعات کلیدی میت 40E آمریکایی هستند و این یعنی دولت آمریکا می تواند هواوی را بیش از پیش تحت فشار قرار دهد.

یکی از مهم ترین قطعات چینی این گوشی، نمایشگر آن است که به جای سامسونگ از طرف شرکت BOE تامین شده است. از دیگر قطعات چینی مهم مورد استفاده می توانیم به سوئیچ آنتن، چیپ های کنترل برق، حسگر اثر انگشت و باتری اشاره کنیم. هواوی طی ماه های اخیر برای فروش گوشی های خود با مسائل زیادی روبرو شده و سهم بازار این شرکت روزبه روز در حال کمتر شدن است.

با وجود این مسائل، مدیران هواوی اعلام نموده اند که به ساخت گوشی های هوشمند ادامه می دهند ولی در هر صورت اهمیت این شرکت همچنان رو به کاهش است و نام آن دیگر بین 5 شرکت عظیم بازار موبایل دیده نمی گردد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی تعداد قطعات چینی گوشی های تازه خود را 2 برابر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی تعداد قطعات چینی گوشی های تازه خود را 2 برابر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید