افشای مشخصات گوشی بازی قدرتمند بلک شارک 4S Pro

به گزارش ساعت اینترنت، پس از آنکه اطلاعاتی درباره جدیدترین پرچمدار گوشی های گیمینگ بلک شارک با نام Black Shark 4S به بیرون درز کرد، اکنون گزارش هایی منتشر شده که نشان می دهد مدل برتر این گوشی، با نام Black Shark 4S Pro، به چیپست برتر Snapdragon 888 Plus و صفحه نمایش 144 هرتز مجهز خواهد شد.

افشای مشخصات گوشی بازی قدرتمند بلک شارک 4S Pro

به گزارش ساعت اینترنت، ماه گذشته میلادی بود که در یک بازی MOBA مستقر در چین، افشا شد که شرکت بلک شارک در حال راه اندازی نوترین گوشی مخصوص بازی خود است و به زودی به زودی گوشی های گیمینگ Black Shark 4S و Black Shark 4S Pro را معرفی می نماید. اکنون هم یک افشاکننده قابل اعتماد دنیای فناوری، توانسته به مشخصات اصلی نسخه Black Shark 4S Pro از این سری دست یابد که حکایت از روبرو بودن با یک گوشی گیمینگ رده بالا دارد.

همانطور که گفته شد، گوشی گیمینگ Black Shark 4S Pro به وسیله پلت فرم تلفن همراه Snapdragon 888 Plus راهنمایی می گردد و مجهز به صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 144 هرتز خواهد بود. این گوشی بعلاوه از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید. شایعات هنوز مشخصات کامل سری Black Shark 4S را فاش نکرده است اما به نظر می رسد گوشی های نو Black Shark 4S و 4S Pro به اسم نسخه های به روز شده مدلهای Black Shark 4 و Black Shark 4 Pro که در ماه مارس در چین رسمی شدند، وارد بازار می شوند. مدل های آینده 4S به احتمال زیاد بیشتر مشخصات موجود در سری Black Shark 4 را به امانت خواهند گرفت.

گوشی های گیمینگ بلک شارک 4 و 4 پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی +S-AMOLED FHD با وضوح 144 هرتز است که از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می برند. اما در قسمت عقب، مدل پایه دارای دوربین سه گانه شامل یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) و یک لنز 5 مگاپیکسلی (ماکرو) است، در حالی که مدل پرو هم دارای یک سیستم دوربین سه گانه شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسل (فوق عریض) و یک لنز 5 مگاپیکسل (ماکرو) است.

گوشی گیمینگ بلک شارک 4 به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز است در حالی که مدل Pro از تراشه Snapdragon 888v تغذیه می نماید. این سری تا 16 گیگابایت رم و حدبیشتر 512 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می دهد. هر دو مدل دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی هستند که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید. این تلفن ها دارای ویژگی های دیگری مانند دکمه های فعال کننده پاپ آپ فیزیکی، سیستم عامل Android 11 مبتنی بر Joy UI و اسکنر اثر انگشت در صفحه هستند. بعضی از این ویژگی ها به احتمال زیاد به گوشی های Black Shark 4S هم می رسد هرچند که ما می دانیم گوشی های نو تراشه به مراتب قدرتمندتری را استفاده خواهند کرد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-ساعت اینترنت

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی بازی قدرتمند بلک شارک 4S Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی بازی قدرتمند بلک شارک 4S Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید