سریال و پخش خانگی

سن مجاز کودک برای استفاده از صفحه نمایش ، چه برنامه هایی برای بچه های خردسال مناسب است؟

استفاده از فضای دیجیتال زمان استانداردی دارد که ایده آل است و ممکن است دستیابی به آن سخت باشد پس بهتر است زمان فرزندتان را با حضور و انتخاب برنامه مناسب مدیریت کنید.

17 آذر 1401

از اتمسفر تا جامپ اسکر؛ استفاده موثر از عناصر وحشت در بازی های ویدیویی

چه کسی می تواند آن حمله قلبی کوچکی را که هنگام تماشا جنازه ای آویزان در کتابخانه اوایل بازی اوت لست 1 متحمل شده، فراموش کند؟ یا زمانی که با استرس بالا در پی پیدا کردن کاغذهایی در جنگلی خوفناک هستید و ناگهان با اسلندرمن روبرو می شوید؟ جامپ اسکرها (Jump Scares)...

5 آذر 1401

10 بازیگر که با یک فیلم سبک کاری شان را تغییر دادند

رابرت پتینسون با بازی در فیلم بتمن توانست ثابت کند هر کسی فکر می کرده او یک نوجوان عبوس است در اشتباه باشد. در واقع او به همه نشان داد که هرگز نباید بازیگران بزرگ را از قلم انداخت. نقش های تکراری می توانند بدترین دشمن یک بازیگر باشند، اما از منظری دیگر...

1 آذر 1401

تهیه کننده سریال ارباب حلقه ها همه ادعاها در مورد هزینه میلیاردی سریال را رد کرد

به گفته تهیه کننده سریال پرهزینه ارباب حلقه ها، بودجه این سریال به طور قابل توجهی کمتر از ادعاهای گزارش شده است.

13 شهریور 1401

سریال بِیمکس؛ غول بادکنکی و مراقبت های پزشکی خنده دار

بیمکس دومین سریالی است که بر اساس انیمیشن سینمایی 6 قهرمان بزرگ (2014) ساخته شده است. یکی از مهم ترین چیز هایی که باعث شد آن فیلم به موفقیت زیادی دست پیدا کند، شخصیت بیمکس بود. بیمکس نام غول رباتی سفیدرنگ و بامزه ای است که ماموریت اصلی اش ارائۀ یاری های پزشکی...

3 مرداد 1401

تصاویر و تیزر سریال نوروزی سعید آقاخانی

راز بقا سریالی به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی با مضمونی طنز است که از نوروز 1401 به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می گردد.

9 خرداد 1401

10 عکس تازه از سارا و نیکا

خبرنگاران: نیکا فرقانی بازیگر نوجوان ایرانی است که با شیطونیاش طرفداران زیادی را جذب خود نموده اند.

8 اردیبهشت 1401

24 فیلم کوتاه برتر جهان از کارگردان های مشهوری مثل کیارستمی و نولان

در این مطلب قصد داریم به معرفی 24 فیلم کوتاه از کارگردانان مطرح و شاخص سینما بپردازیم. فیلم سازانی که با آثار بلند سینمایی و عناوین بزرگشان شناخته می شوند اما در گذشته فیلم های کوتاه مهمی را ساخته اند.

22 مرداد 1400

حمله تند کیهان به یک سریال تلویزیونی

کیهان نوشت: مدتی است در ساعات پس از 21 سریالی ظاهرا خانوادگی و گویا برای تشویق جوانان به ازدواج از شبکه دو سیما پخش می شود که در واقع بیشتر به ترویج سبک زندگی غربی می پردازد.

18 مرداد 1400

پلیس نیویورک سگ رباتیک را اخراج کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، بیل دی بلازیو شهردار نیویورک دستور داده تا آزمایش سگ های رباتیک در نیروی پلیس متوقف و قرارداد 94200 دلاری با شرکت بوستون دینامیک (توسعه دهنده ربات ها) لغو گردد.

1 مرداد 1400

تاریخ و زمان پخش سریال زخم کاری و جیران در شبکه نمایش خانگی

خبرگزاری خبرنگاران- دانلود قسمت 1 سریال زخم کاری، قسمت اول زخم کاری با بازی جواد عزتی، برای دانلود سریال زخم کاری قسمت 1 اول و سریال آکتور قسمت 1 به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

11 خرداد 1400

گیسو، قسمت دهم؛ احضار رضا صبور به پلیس مفاسد مالی!

خبرنگارانـ قسمت دهم سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری روز چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

5 خرداد 1400

چرا نباید از موسیقی ترکیه برای نون خ استفاده کرد؟

یک کارشناس موسیقی نواحی درباره استفاده از ساختار موسیقی کرُدی خارج از مرزهای ایران در تولید آثار کُردی داخلی ـ همانند آنچه شامگاه گذشته در قالب سریال نون خ پخش شد ـ می گوید: اگر اکنون بخواهیم نسبت به این ماجرا حساس شویم خیلی دیر است. این اتفاق تقصیر اهمال...

2 اردیبهشت 1400

گلایه غیرمستقیم منوچهر هادی از سعید راد باقدردانی از حامد بهداد

تهران (پانا) - پس از صحبت های حامد بهداد درباره سریال دل، منوچهر هادی، با انتشار پستی از معرفت و شعور حامد بهداد قدردانی کرد.

21 فروردین 1400

24 پیشنهاد خرید هدیه برای بچه ها و نوجوانان

دورهم جمع شدن در مناسبت های مختلف همیشه برای بچه ها جذاب است. بچه ها عاشق شیطنت کردن و خوردن خوراکی های خوشمزه در این خانه و آن خانه یا رفتن به گردش هستند. اما علاوه بر این، هدیه دریافت به مناسبت های مختلف از جمله شب یلدا، عید نوروز و کادوی تولد هم باعث...

13 فروردین 1400

تدریس خصوصی زبان انگلیسی اصفهان

رپرتاژآگهی - قصد داریم در این مقاله به اهمیت زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی اصفهان و معرفی بهترین آکادمی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان بپردزیم.

14 بهمن 1399

اولین تجربه های سینمایی هنرپیشه های معروف سینما؛ موفقیت از کجا شروع شد؟

ناتالی پورتمن در سن 13 سالگی در نخستین فیلم بلند سینمایی خود لئون حرفه ای (1994) در نقش یک کودک کینه توز قاتل ظاهر شد. فیلم لئون حرفه ای روایتگر دوستی یک آدمکش و دختری تنهاست، به عنوان یکی از بهترین اکشن های سینما شناخته می شود.

12 دی 1399

منیژه حکمت برای منفی کرونا مجوز گرفت

مجوز ساخت منفی کرونا به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی منیژه حکمت صادر شد.

26 آذر 1399

مرگ های عجیب و غریب

های فرام اینجا به همه شما خوشگل های فوق العاده ای که همین الان خبرنگاران و از همه مهم تر این پست رو باز کردید . میدونم که خیلی از شما ها اولین باره که به خبرنگاران سر میزنید و خیلی بیشترتون هم خیلی وقت هست که پست های اینجا رو دنبال می کنید .

12 آبان 1399

مهران رجبی کرونا را شکست داد

تهران (پانا) - عصر امروز دوشنبه (7 مهر) مهران رجبی بازیگر تلویزیون از بیمارستان مرخص شد.

12 آبان 1399
تعداد: (22)