سریال بِیمکس؛ غول بادکنکی و مراقبت های پزشکی خنده دار

به گزارش ساعت اینترنت، بیمکس دومین سریالی است که بر اساس انیمیشن سینمایی 6 قهرمان بزرگ (2014) ساخته شده است. یکی از مهم ترین چیز هایی که باعث شد آن فیلم به موفقیت زیادی دست پیدا کند، شخصیت بیمکس بود. بیمکس نام غول رباتی سفیدرنگ و بامزه ای است که ماموریت اصلی اش ارائۀ یاری های پزشکی و مراقبت از سلامت دوستان و هم محله ای هایش در شهر خیالی سن فرانسوکیو است.

سریال بِیمکس؛ غول بادکنکی و مراقبت های پزشکی خنده دار

به گزارش ساعت اینترنت؛ در هر قسمت از این سریال شش قسمتی و جمع و جور، بیمکس به یاری یکی از دوستانش که دچار مشکل جسمی یا روحی شده می رود و در راستا بهبودی به آن ها یاری می نماید. ماجرای هفت هشت دقیقه ای هر قسمت از این سریال پر از مهربانی و سرگرمی و طنز است. محتوای شاد و امیدبخش این سریال، آن را به یک استراحت کوتاه ذهنی تبدیل نموده است.

شخصیت بیمکس انگار دقیقا همان چیزی است که همۀ ما به آن نیاز داریم؛ دوست مهربان و صبوری که با پی گیری و سماجتش ما را مجبور کند که بین همۀ دغدغه ها یا نگرانی هایی که داریم، پی گیر سلامت خودمان هم باشیم. به همین دلیل بیشتر قسمت های این سریال بیشتر شبیه یک ماجرای تعقیب و گریز است. افرادی که دچار مشکل شده اند از دست بیمکس فرار می نمایند تا مجبور نشوند کار های دقیق و وقت گیری را که برای بهبودیشان ضروری است انجام بدهند؛ اما بیمکس یک جور هایی مثل ترمیناتور است و از ماموریتی که دارد دست بردار نیست.

چیزی که شخصیت بیمکس را اینقدر دوست داشتنی می نماید معصومیت بچگانه و آرامش همیشگی اوست؛ از نظر ظاهری هم بیمکس مثل یک طنز متحرک است؛ او هیکل بسیار بزرگی دارد و این باعث می گردد که برخی کار ها را به کندی انجام بدهد و گاهی وقت ها به زحمت بتواند از در وارد گردد؛ اما کند بودنش باعث نمی گردد که کار ها را درست انجام ندهد.

با اینکه هر قسمت از این سریال داستان مجزایی دارد، اما در قسمت ششم به نوعی همۀ قصه ها با هم پیوند می خورند و یک خاتمه بندی خیلی خوب را شکل می دهند. تماشای کل سریال حتی یک ساعت هم زمان نمی برد و در همین زمان کم شما را بار ها به خنده می اندازد. خلاصه اینکه سریال بیمکس درست مثل قهرمانش بامزه و دوست داشتنی است. بیمکس فقط حال دوستانش را خوب نمی نماید؛ ما هم با تماشا سریال حال بهتری خواهیم داشت.

  • امتیاز: 6.2/10
  • تاریخ انتشار: 8 تیر
منبع: فرارو

به "سریال بِیمکس؛ غول بادکنکی و مراقبت های پزشکی خنده دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال بِیمکس؛ غول بادکنکی و مراقبت های پزشکی خنده دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید