هوش مصنوعی

روباتی که برترین دوست شما می گردد ، هوش مصنوعی قدرتمند ، تشخیص دقیق احساسات کاربر

جدیدترین روبات تعاملی و خانگی سال در جریان نمایشگاه CES2019 معرفی گردید. این روبات که Kiki نام دارد، می تواند تبدیل به بهترین دوست شما گردد.

29 آذر 1401

رمز گشایی از زبان حیوانات با هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، به زودی انسان ها می توانند با حیوانات ارتباط برقرار نمایند. این درحالی است که هم اکنون محققان سعی دارند با استفاده از هوش مصنوعی با زنبورها، فیل ها و نهنگ ها صحبت نمایند. اما کارشناسان بیم آن دارند از چنین قدرتی برای...

10 آبان 1401

مدل ابررسانایی با 100 هزار معادله اکنون به یاری هوش مصنوعی فقط 4 معادله دارد

الکترون هایی که از میان شبکه ها گذر می کنند، اصلاً مانند کره های نقره ای زیبا در یک ماشین بازی عمل نمی کنند. آن ها در پایکوبی های جمعی تار می شوند و خم می شوند، تازه اگر ماهیت موج مانند آنها را در نظر بگیرید، تصورشان هم سخت است، چه برسد به محاسبه عملکردشان.

8 مهر 1401

کدام نانودارو ها فرایند جهش کووید، 19 را متوقف می نمایند

با ادامه یافتن جهش های گوناگون کووید-19، بسیاری از شرکت های دارویی سعی دارند دارو هایی را ارائه دهند که مبتنی بر فناوری نانو هستند و می توانند از جهش های بیشتر جلوگیری نمایند.

30 بهمن 1400

صنعت گردشگری و چالش خدمات

ایسنا/ این خبر پیرامون صنعت گردشگری و چالش خدمات برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

31 مرداد 1400

خبرنگاران استاندار: تحقق ایده پیشرو بودن یزد در پژوهش و فناوری امکان پذیر است

یزد - خبرنگاران - استاندار یزد به صندلی برتر استان از لحاظ علمی، فناوری و پژوهش اشاره نمود و گفت: با توجه به ظرفیت ها، همکاری مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها، صنایع و شرکت های مختلف تحقق ایده عملی پیشرو بودن بیش از این در کشور امکان پذیر است.

30 دی 1399

برنامه آمریکا برای جاسوسی داده های تلفن همراه

آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی آمریکا در حال آزمایش یک پلتفرم نرم افزاری تجاری است که از گوشی های هوشمند برای جاسوسی نامحدود از دیگر محصولات الکترونیک بی سیم بهره می گیرد.

9 دی 1399

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت

آیا برای خرید یک گوشی موبایل برنامه ریزی نموده اید؟ یا می خواهید از شر گوشی قدیمی خود خلاص شوید و آن را با یک مدل جدید تر و بروز تر که دارای امکانات کارآمدتری است عوض کنید؟ ازدیاد مدل های رنگارنگ در بازار هم گزینه های خرید شما را بیشتر می نماید و هم دشواری...

21 خرداد 1399

NVIDIA و هر آنچه که درباره این شرکت طراحی پردازنده نمی دانید!

قدم بزرگ برای NVIDIA، همکاری با سونی برای تولید پردازنده گرافیکی پلی استیشن 3 بود.

8 بهمن 1398

باکوتل؛زمینه ساز رشد بازار فناوری ایران

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات، نوآوری و فناوری های پیشرفته باکو با نامباکوتل که از 3دسامبر(12 آذر) در مرکز نمایشگاهی باکو شروع شده بود دیروز به کار خود انتها داد. در مراسم افتتاح این نمایشگاه و سایر بخش های آن، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات...

2 بهمن 1398