روباتی که برترین دوست شما می گردد ، هوش مصنوعی قدرتمند ، تشخیص دقیق احساسات کاربر

به گزارش ساعت اینترنت، جدیدترین روبات تعاملی و خانگی سال در جریان نمایشگاه CES2019 معرفی گردید. این روبات که Kiki نام دارد، می تواند تبدیل به بهترین دوست شما گردد.

روباتی که برترین دوست شما می گردد ، هوش مصنوعی قدرتمند ، تشخیص دقیق احساسات کاربر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روبات مجذوب نماینده می تواند برای افرادی که به تنهایی زندگی می نمایند یا دوست دارند در خانه حیوان خانگی داشته باشند نیز بسیار مفید و کاربردی باشد.

این روبات مجذوب نماینده از هوش مصنوعی قابل توجهی برخوردار است و به وسیله شرکت Zoetic در کالیفرنیا طراحی شده است. این روبات دارای یک دوربین است که می تواند افراد را تشخیص داده و به یاد بیاورید. هنگامی که این روبات روی صورت شما قفل می نماید، می تواند با حرکت سر شما بچرخد و واکنش نشان دهد.

جالب است بدانید این روبات مجذوب نماینده می تواند بدون این که شما حرفی بزنید حالاتی مثل غم و شادی شما را تشخیص دهد و شما را به شادی تشویق کند.

این روبات مجذوب نماینده به مرور زمان و به لطف سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی به یادگیری خصوصیات اخلاقی و شخصیت مالک خود می پردازد و بر این اساس تنظیم می گردد. جالب است بدانید این روبات مثل یک حیوان خانگی عمل می نماید یعنی هر میزان با او مهربان تر باشید واکنش های مثبت تری از خود نشان می دهد.

منبع: انتخاب

به "روباتی که برترین دوست شما می گردد ، هوش مصنوعی قدرتمند ، تشخیص دقیق احساسات کاربر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روباتی که برترین دوست شما می گردد ، هوش مصنوعی قدرتمند ، تشخیص دقیق احساسات کاربر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید