مراجعه 1700 سیل زده برای دریافت خسارات ناشی از سیل در یزد

به گزارش ساعت اینترنت، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: بالغ بر 5 هزار واحد مسکونی در سیل اخیر استان یزد دچار آسیب شدند.

مراجعه 1700 سیل زده برای دریافت خسارات ناشی از سیل در یزد

عباسعلی فرحبخش معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان ستاد تعیین بازسازی منطقه ها آسیب دیده از سیل در استان یزد فعالیت می نماید و در سیل اخیر بالغ بر 5 هزار واحد مسکونی در استان دچار آسیب شدند که از این تعداد بیش از 1700 نفر برای پیگیری خسارت خود مراجعه نموده اند.

فرحبخش اضافه نمود: از مجموع 340 موردی هم که برای دریافت ودیعه مسکن به بانک ها معرفی شده اند، تا به امروز 200 نفر از خسارت دیدگان این تسهیلات را دریافت نموده اند.

او گفت: بیش از 520 واحد مسکونی نیز نیازمند بازسازی کامل است که برای 272 واحد از این تعداد پرونده تشکیل شده و بزودی کار ساخت با مشارکت خیران شروع می گردد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد تاکید نمود: افرادی که منازل آن ها نیازمند ساخت کامل است باید برای دریافت پروانه ساخت هر چه زودتر اقدام نمایند.

در مرداد امسال با فعالیت سامانه بارشی مونسون و جاری شدن سیل در بعضی منطقه ها استان یزد بعضی منازل، معابر و راه ها دچار آسیب شدند.

ساعت اینترنت یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراجعه 1700 سیل زده برای دریافت خسارات ناشی از سیل در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعه 1700 سیل زده برای دریافت خسارات ناشی از سیل در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید