زیرساخت های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در سال جاری تکمیل می شود

به گزارش ساعت اینترنت، خبرگزاری خبرنگاران-فرماندار شهرستان پیشوا گفت: زیرساخت های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در سال جاری تکمیل می شود.

زیرساخت های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در سال جاری تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری ساعت اینترنت از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پیشوا اظهار کرد: بر اساس اهمیت محوری مسئله اقتصاد، رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر همین مبنا انتخاب و نقشه راه را برای همگان ترسیم کردند.

وی اضافه نمود: به منظور پیگیری و اجرای فرمان حضرت امام خامنه ای در خصوص تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، روز معینی در هفته برای بازدید از مجموعه های تولیدی شهرستان پیشوا در نظر گرفته می شود.

فرماندار پیشوا بیان داشت: تولید مد نظر در نام گذاری سال 1401 یعنی تولید داخلی و به مفهوم بومی بودن تولید است؛ تولید باید مبتنی بر دانش و فناوری بوده و موجب افزایش بهره وری و منتج به اشتغال شود.

تاجیک نوری گفت: مسئولان ذیربط، پیگیری مسائل تولید را محدود به جلسات ننمایند و تمام وقت و تلاش خود را برای این مهم به کار گیرند و کارها را به سرعت پیگیری نمایند.

وی تاکید کرد: دستگاه های مسئول به ویژه جهاد کشاورزی برنامه های خود را در حوزه تولید دانش بنیان، تدوین و ارائه دهند.

فرماندار پیشوا اشاره کرد: رهبر معظم انقلاب در حوزه کشاورزی مشخصا بر کالاهای استراتژیک تاکید دارند و باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم تا در تولید این محصولات خودکفا بوده و نیازمند دیگر کشورها نباشیم.

تاجیک نوری اضافه نمود: از آنجا که تصفیه خانه از جمله زیرساخت های مورد نیاز ایجاد یک صنعت است، احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی با جدیت دنبال شود و هر جا نیاز باشد حمایت و رایزنی لازم را انجام خواهیم داد.

وی در پایان اظهار کرد: تکمیل زیرساخت های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در بخش ایمنی، حفاظت، شریان ها و ارتباطات و... اتفاق مبارکی است که در سال جاری انجام می شود و لازم است مدیریت شهرک صنعتی با قید فوریت پیگیر این امور شود.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "زیرساخت های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در سال جاری تکمیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در سال جاری تکمیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید