خبرنگاران وزیر بهداشت وارد ارومیه شد

به گزارش ساعت اینترنت، ارومیه - خبرنگاران- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بامداد سه شنبه به همراه هیات همراه با استقبال استاندار آذربایجان غربی و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان از طریق فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه وارد این شهر شد.

خبرنگاران وزیر بهداشت وارد ارومیه شد

دکتر سعید نمکی و هیات همراه به منظور بررسی شرایط شیوع گسترده ویروس کرونا در آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ساعت اینترنت گفت: طی 24 ساعت گذشته شاهد ابتلای 161 نفر و فوت 29 شهفرایند بر اثر این بیماری در استان بودیم که نشان می دهد شیوع بیماری و مرگ و میر ناشی از آن در استان همچنان نگران کننده است.

علی احمد آقاپور افزود: در صورت رعایت نکردن شهفرایندان و بی توجهی مردم به اصول بهداشتی و خودمراقبتی در مقابل بیماری کرونا، این فرایند افزایشی همچنان ادامه خواهد داشت.

آذربایجان غربی طی حدود هفت ماه شیوع بیماری کرونا در کشور، سه خیز شیوع را پشت سرگذاشته و به نظر می رسد شاهد تداوم خیز چهارم این بیماری در استان باشیم که البته به احتمال زیاد خطرناک تر از گذشته خواهد بود.

پیشتر نیز معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز از پر بودن تخت های این بیمارستان مرجع بیماران کرونایی در استان خبر داده بود.

تا به امروز بیش از 40 میلیون و 300 هزار نفر در دنیا و بیش از 534 هزار نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

از مجموع یک میلیون و 120 هزار نفر جان باخته بر اثر کرونا در کشورهای مختلف دنیا نیز 2.7 درصد مربوط به ایران است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران وزیر بهداشت وارد ارومیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر بهداشت وارد ارومیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید