بازار داغ بعضی رستوران ها با بهره گیری از سقف متحرک

به گزارش ساعت اینترنت، در دنیای امروز طراحی فضاهای رستورانی وارد مرحله جدیدی از دیزاین و تنوع شده است. تمایل و استقبال مشتریان از فضاهای باز و تراس ها در رستوران ها و کافی شاپ ها بویژه در دوران کرونا باعث شده تا سقف متحرک بعنوان یک آلترناتیو مجذوب کننده صندلی ویژه ای در طراحی رستوران ها پیدا کند. سقف متحرک با ایجاد امکان جابجایی هوا در هر لحظه دلخواه هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ نگرانی در خصوص کرونا حس آرامش بیشتری در محیط رستوران بوجود آورده که در نهایت موجب افزایش فروش رستوران هم خواهد شد.

بازار داغ بعضی رستوران ها با بهره گیری از سقف متحرک

سقف های متحرک با تکیه بر تکنولوژی روز، امروزه در غالب رستوران ها و هتل های کشور هایی نظیر آلمان، فرانسه، ترکیه و بعلاوه کشورمان ایران مورد استفاده قرار میگیرند. مجموعه اسکای روف با تکیه بر تجربه 5 ساله در زمینه طراحی و اجرای این مدل سقف ها افتخار همکاری با پروژه های متعدد رستورانی در تهران و دیگر شهر های ایران را داشته است و از این رو باسم متخصص فراوری و اجرای شیشه و سقف متحرک در ایران فعالیت می نماید. سقف ها متحرک یا تاشو موتورایز بوده و براحتی بوسیله ریموت کنترل با فشردن یک دکمه باز و بسته می گردد. بعلاوه در هنگام بارش، آب حاصل از باران و برف در آبراه های تعبیه شده حرکت نموده و به ناودان های مورد نظر می پیوندد.

طراحی سقف متحرک به شکلی صورت گرفته که در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران، برف، باد و یا تابش آفتاب مقاوم باشند و باسم یک محافظ قابل اطمینان مانند سقف های ماسونری عمل نمایند. هم چنین امکان تعبیه چراغ در زیرسقف متحرک به منظور روشنایی محیط در شب در این سیستم ها وجود دارد که زیبایی این محصول را دو چندان نموده است. دوام و طول عمر بالا از دیگر ویژگی های شاخص در خصوص سقف متحرک است.

تفاوت سقف متحرک با سایبان جمع شونده

تمایز سازه سقف متحرک با سایبان برقی در مقدار و ابعاد آن می باشد. به اسم مثال ماکزیمم عرض سایبان برقی 6 متر و ماکزیمم طول مورد پوشش سایبان 3 متر می باشد. اما در خصوص سقف متحرک برای هر سیستم از آن فضای مورد پوشش میتواند حدود 100 متر مربع یعنی بیش از 5 برابر ظرفیت یک سایبان باشد. به این ترتیب برترین راه حل جهت پوشاندن فضای عظیمی که در اختیار می باشد مجهز کردن فضا به سیستم سقف متحرک است.

سقف های متحرک مجموعه اسکای روف از جدیدترین و بروزترین نوع پوشش های سقف متحرک می باشد، این نوع سقف ها دارای سازه آلومینیومی بوده و بوسیله پارچه هایی از جنسpvc پوشانیده شده اند که دارای 5 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

در سقف متحرک آلومینیومی به جای استفاده از پارچه به اسم پوشش سقف، از لوور آلومینیومی استفاده می گردد که نسبت به سقف متحرک پارچه ای عایق بهتری است و تحمل بار برف بیشتری را دارد. مدر مقایسه با سقف متحرک پارچه ای، سقف های متحرک آلومینیومی دارای فضای پوششی کمتر و قیمت بالاتر می باشد.

تمامی سقف های متحرک آلومینیومی و سازه های آلومینیومی در سقف متحرک پارچه ای دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد. اجرای سقف متحرک با استراکچر فلزی و پوشش ورق پلی کربنات یا نورگیر حبابی انجام می گردد. در خصوص پوشش نورگیر حبابی احتیاج به جابجائی سقف متحرک به صورت یکجا می باشد.

استفاده از شیشه متحرک اتوماتیک در رستوران ها

شیشه متحرک باسم یک محصول مکمل در کنار سقف های متحرک به طور چشمگیری مورد استقبال فضاهای رستورانی قرار گرفته است. امکان هوابند کردن و آب بند کردن کل فضا با بهره گیری از این دو محصول ضمناً طراحی چشم نواز و زیبا باعث شده تا پکیج مناسبی جهت طراحی کافه ها و رستوران ها را تشکیل دهند.

سیستم شیشه گیوتینی به دلیل نوع باز و بسته شدن بدین صورت نامگذاری شده است. در این مکانیزم یک پنجره از سه لت یا دو لت شیشه ای تشکیل شده است. که به صورت افقی کاملا پنجره را پوشش داده و همیشه یکی از آنها ثابت و دو لت دیگر متحرک می باشند. در سیستم شیشه ای جمع شونده گیوتینی با حرکت عمودی این لت های شیشه ای پنجره باز یا بسته می گردد. با استفاده از این محصول (شیشه های متحرک گیوتینی) که هر پنجره متحرک شامل یک موتور و ریموت مجزا راهنمایی می شوند، می توان همزمان هم یک جان پناه شیشه ای با ارتفاع استاندارد را در اختیار داشت و هم یه دیوار شیشه ای شفاف و کامل عایق را تجربه کرد. بویژه برای تراس ها و روف گاردن هایی که در آن منظره در اولیت می باشد، با استفاده از شیشه متحرک گیوتینی می توان فضایی منحصر به فرد با ابعاد عظیم و بی نظیر با حداقل کادربندی و داشتن نماهایی بدون معارض را لذت بخش تر کرد و آن را استفاده حداکثری از نور محیط همراه کرد. در شیشه های گیوتینی میتوانید از شیشه تک لایه (ضخامت 8 میلیمتر) و بعلاوه به منظور کاهش انتقال حرارت و بهره وری در مصرف انرژی از ساختار شیشه دو جداره (دو لایه شیشه 6 میلیمتر و یک اسپیسر به ضخامت 8 میلیمتر) استفاده نمایید.

منبع: اتاق

به "بازار داغ بعضی رستوران ها با بهره گیری از سقف متحرک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار داغ بعضی رستوران ها با بهره گیری از سقف متحرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید