کلیسای جامع سنت پیر؛ از مشهورترین دیدنی های مذهبی ژنو ، عکس

به گزارش ساعت اینترنت، سنت پیر که در ابتدا به عنوان کلیسای جامع کاتولیک روم ساخته شده بود، در جریان اصلاحات تبدیل به یک کلیسای پروتستان اصلاح شده شد و اصلاح طلبان به طور فعال برای خطبه های روزانه خود از آن استفاده می کردند. این کلیسا به عنوان کلیسای خانگی جان کالوین، یکی از رهبران اصلاحات پروتستان پذیرفته شده است. زبان رسمی مردم این شهر فرانسوی است.

کلیسای جامع سنت پیر؛ از مشهورترین دیدنی های مذهبی ژنو ، عکس

واقع شدن کلیسای سنت پیر در نزدیکی باغ انگلیسی و ساعت گل ژنو باعث محبوبیت بیشتر و جذب گردشگران بسیاری شده است. همچنین ژنو با داشتن جاذبه های گردشگری بی شمار، هتل های مجلل، بوتیک ها و جواهر فروشی ها گردشگران بسیاری را عاشق خود نموده است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به شهر زیبای ژنو سوئیس را داشته باشید، پیشنهاد می شود که بازدید از این جاذبه زیبا و توریستی شهر ژنو را از دست ندهید.

چرا بازدید از کلیسای سنت پیر پیشنهاد می شود؟

از جاذبه های مهم و توریستی شهر ژنو به شمار می آید.

معماری مجلل و بی نظیر این کلیسا چشم هر بیننده ای را خیره می نماید.

کلیسای سنت پیر بازدیدکنندگان را به بازدید از طرح پیچیده آن و یادگیری تاریخ آشفته آن دعوت می نماید.

تاریخچه کلیسای سنت پیر

تاریخچه کلیسای سنت پیر به قرن 11 برمی شود، اگرچه از قرن چهارم کلیسای جامع (مقر اسقف) در این مکان وجود داشته است، اما کار بر روی ساختمان فعلی در زمان Arducius de Faucigny، شاهزاده اسقف ژنو، در حدود سال 1160 شروع شد و 150 سال به طول انجامید. پایین این کلیسا منطقه باستان شناسی آن واقع شده است و حفاری های آن نشان دهنده وجود 3 کلیسا و یک سردابه در قرن 11 میلادی است.

نمای اصلی نئو کلاسیک در قرن هجدهم اضافه شد. در دهه 1890 ژنوها یک کلیسای عظیم مجاور درهای اصلی کلیسای جامع را به سبک گوتیک و چند رنگی بازسازی کردند. در سال 1444، کنراد ویتز، هنرمند آلمانی، St. Peter Altarpiece را برای کلیسای جامع نقاشی کرد.

معماری کلیسای سنت پیر

این کلیسای جامع که غالباً به عنوان مخلوطی از عناصر سبک رومی، گوتیک و سبک نئوکلاسیک توصیف می شود از قرن ها تلاطم جان سالم به در برده است. این کلیسا به دلیل آمیزه ای از ویژگی های اروپایی و محلی سنت پیر در طراحی آن مشهور است.

این امر در ترکیب سنگ ماسه و گرانیت صورتی بومی توسط کلیسا نشان داده شده است. هنگام بازسازی کلیسای جامع در سال 1905، از سیمان استفاده شد که یک ماده ساختاری ابتکاری در آن موقع بود.

با این حال، این مقاومت خوبی در برابر عناصر نداشته و منجر به آسیب رساندن به دیواره های خارجی شد در نتیجه، در سال 1975 به طور کامل بازسازی شد. فضای داخلی کلیسای سنت پیر با موزاییک های قرن چهارم، ستون های قرن 12 و نقاشی های دیواری قرن 15 پوشیده شده است. توصیه می شود که حتما جایگاه کالوین و کلیسای مقدس ماکابئی ها را ببینید که از تزئینات مجلل قرن هجدهم پر شده است.

برج شمالی کلیسا دارای 157 پله باریک و مارپیچ است که با بالا رفتن از آن می توانید منظره زیبایی از شهر و دریاچه ژنو را ببینید.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید

قبل از ورود به کلیسای سنت پیر باید بلیط ورودی تهیه کنید. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این کلیسای زیبا حدود 2-3 ساعت است.

نحوه دسترسی به کلیسای سنت پیر

پارکینگ خیابانی در شهر قدیم واقع شده است، اما شما می توانید از یکی از چندین اتوبوس یا تراموا شماره 12، 14 یا 18 برای رسیدن به کلیسای سنت پیر بهره ببرید.

بهترین زمان سفر به ژنو

ژنو دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. زمستان های این شهر سرد و سوزناک است و تابستان های معتدل و خنک دارد. فصل زمستان برای دوستداران ورزش های زمستانی و اسکی زمان مناسبی است اما فصل تابستان بهترین زمان سفر به ژنو است، چون در این فصل هم هوا گرم و مطلوب است و هم بارش ها نسبت به فصل های دیگر کمتر است. البته به یاد داشته باشید که در فصل تابستان این شهر بسیار شلوغ بوده و میزبان گردشگران بسیاری است. همچنین در تیر ماه جشنواره لیک پرید و در ماه مرداد جشن ژنو برگزار می شود.

مکان ها و جاذبه های گردشگری و دیدنی نزدیک کلیسای سنت پیر

باغ انگلیسی: 700 متر

دیوار اصلاحات ژنو: 700 متر

آبنمای ژنو: 900 متر

ساعت گل ژنو: 1.1 کیلومتر

باغ گیاه شناسی ژنو: 4.4 کیلومتر

دنیا علم و فناوری: 9.4 کیلومتر

هتل های نزدیک به کلیسای سنت پیر

هتل لس آرمورس: 800 متر

هتل ماندارین اورینتال: 1 کیلومتر

هتل سنت گرویس: 1.1 کیلومتر

هتل نیو میدی: 1.8 کیلومتر

هتل امبسدر: 1.8 کیلومتر

هتل کورناوین: 1.9 کیلومتر

رستوران های نزدیک به کلیسای سنت پیر

رستوران استریا دلا بوتگا: 550 متر

رستوران چوچوت: 550 متر

رستوران لس آرمورس: 850 متر

رستوران چینی سانی کنگ: 1 کیلومتر

رستوران اینتنسوس: 1.3 کیلومتر

رستوران کوزان: 2.4 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "کلیسای جامع سنت پیر؛ از مشهورترین دیدنی های مذهبی ژنو ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیسای جامع سنت پیر؛ از مشهورترین دیدنی های مذهبی ژنو ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید