اولین شاسی بلند پل استار

به گزارش ساعت اینترنت، پل استار، زیرمجموعه ماشین های لوکس الکتریکی شرکت ولوو، اولین شاسی بلند خود را رونمایی کرد. این ماشین که نامش پل استار 3 است، با شاسی بلندهای الکتریکی بنز و ب ام و رقابت می نماید و خودروساز سوئدی امیدوار است بتواند با آن در برابر تسلا هم عرض اندام کند.

اولین شاسی بلند پل استار

پل استار می گوید مدل نوش تعریفی تازه از شاسی بلند های الکتریکی ارائه می نماید. بدنه ماشین با الهام از فلسفه طراحی در اسکاندیناوی ساده طراحی شده است. با این حال ماشین پهن و خوابیده است و در جاده قوی و لوکس به نظر می رسد.

پل استار 3 از اواسط سال 2023 به بازار خواهد آمد

پل استار تقریبا به همه فن آوری های نو مجهز است. از جمله دوربین هایی دارد که مرتب چشم های راننده را آنالیز می نماید و در صورت خستگی یا حواس پرتی به او هشدار می دهد. اولین سری ماشین دو موتور دارد که در مجموع 483 اسب بخار نیرو فراوری می نمایند. پل استار می گوید شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این مدل پنج ثانیه است.

قوی ترین مدل پل استار 510 اسب بخار نیرو دارد

یک مدل قوی تر از پل استار 3 هم می توان سفارش داد که قدرتش 510 اسب بخار و شتابش 4.7 ثانیه است. پل استار می گوید ماشین با هر بار شارژ می تواند تا 610 کیلومتر حرکت کند و برای رساندن شارژ از ده درصد به 80 درصد تنها نیم ساعت زمان احتیاج است.

پل استار 3 همزمان در کارخانه هایی در چین و آمریکا فراوری شده و از اواسط سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد. پل استار پیش بینی نموده که تا سال 2024 بتواند 67 هزار دستگاه از این ماشین در سراسر دنیا بفروشد. قیمت پایه ماشین در بریتانیا 79 هزار پوند (بیش از 88 هزار دلار) است.

منبع: فوت و فن / bbc.com

به "اولین شاسی بلند پل استار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شاسی بلند پل استار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید