طرز تهیه دنت شکلاتی خانگی؛ دسری خوشمزه و بی دردسر

به گزارش ساعت اینترنت، در یک روز گرم و تابستانی، هیچ چیزی به میزان یک دسر خوشمزه نمی تواند شاد کننده باشد. شاید کمتر کسی را بتوانید پیدا کنید که به دنت، مخصوصا از نوع شکلاتی آن، علاقه ای نداشته باشد. در این مطلب از مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ طرز تهیه دنت شکلاتی خانگی را آموزش می دهیم که بدون دردسر و با مواد اولیه کمی آماده می گردد تا بتوانید از آن لذت ببرید.

طرز تهیه دنت شکلاتی خانگی؛ دسری خوشمزه و بی دردسر

دنت شکلاتی خانگی

دنت شکلاتی یکی از آن دسرهای بسیار خوشمزه و پرطرفداری است که بچه ها عاشق آن هستند. این دسر ساده را در مدت زمان کوتاهی در منزل می توان آماده کرد.

مواد لازم

  • شیر: یک لیوان
  • پودر کاکائو: 2 قاشق غذاخوری
  • نشاسته ذرت: 2 قاشق غذاخوری
  • خامه: 2 قاشق غذاخوری
  • شکر: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه دنت شکلاتی خانگی

1.

برای تهیه یک دنت شکلاتی مجذوب نماینده و خوشمزه، ابتدا یک لیوان شیر را به همراه نشاسته ذرت، خامه، شکر و پودر کاکائو درون قابلمه می ریزیم و خوب مخلوط می کنیم تا تمامی مواد باهم ترکیب گردد.

2.

در این مرحله، بعد از اینکه مواد به خوبی مخلوط شد، آن را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و به مدت 10 دقیقه مدام هم می زنیم تا گلوله نگردد و کاملا غلیظ گردد. بعد از 10 دقیقه دنت شکلاتی خانگی ما آماده است.

3.

بعد از اینکه دنت شکلاتی خوشمزه ما آماده شد، آن را درون ظرف مورد نظر می ریزیم و به مدت 1 ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کمی سفت گردد.

-

ساعت اینترنت مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای ساعت اینترنت در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای ساعت اینترنت، به طور مستقیم از ساعت اینترنت کسب عایدی می نمایند.

ساعت اینترنت به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ساعت اینترنت مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه دنت شکلاتی خانگی؛ دسری خوشمزه و بی دردسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه دنت شکلاتی خانگی؛ دسری خوشمزه و بی دردسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید