ساری در تکاپوی آمادگی برای میزبانی از رویداد پایتختی گردشگری اکو

به گزارش ساعت اینترنت، فرماندار ساری، رویداد بین المللی 2022 و انتخاب ساری به عنوان مرکز گردشگری اکو را خیزشی برای بازآفرینی و ارتقاء مسائل شهری دانست و از تشکیل کمیته 11 گانه به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه های رویداد پیش رو اطلاع داد.

ساری در تکاپوی آمادگی برای میزبانی از رویداد پایتختی گردشگری اکو

ساعت اینترنت

فارس : محمدعلی نوبخت در مورد اهمیت برگزاری رویداد ساری مرکز گردشگری کشورهای اکو در سال 2022 و ضرورت برگزاری باشکوه این رویداد، گفت: ساری 2022 یک پروژه فرهنگی، اجتماعی، مالی به شمار می رود که با رویکرد توسعه پایدار در حال شکل گیری و این رویداد فرصت مهم مالی و تعامل سازنده فرهنگی در عرصه جهانی است.

وی اظهار کرد: شعار این رویداد، تعالی فرهنگ و اقتصاد استان است و این برنامه ها در سه سطح محلی، ملی و بین المللی با رویکرد حفظ ارزش ها و نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد.

فرماندار ساری در مورد اهداف این رویداد اظهار کرد: هدف از این رویداد برنامه ریزی برای بازآفرینی یک فرهنگ و برای تحقق این هدف گردشگری مهمترین ظرفیت است که باید به آن تکیه کرد.

نوبخت ادامه داد: در رویداد فوق با توجه به جاذبه های گردشگری و شرایط ساری این شهر به عنوان مرکز گردشگری کشورهای اکو معرفی گردید و باید با هم افزایی نسبت به برگزاری یک رویداد باشکوه دغدغه مند باشیم.

وی از تشکیل کمیته 11 گانه به منظور اجرای برنامه های رویداد 2022 اطلاع داد و اظهار کرد: ابتدا جلسه ای با این کمیته ها منعقد و ابلاغ ها معین خواهد شد و دبیرخانه و دبیر کمیته این رویداد میراث فرهنگی است.

رئیس شورای هماهنگی کمیته های اجرایی رویداد 2022 ساری ادامه داد: با یک ساز و کار تازه و منظم و ساماندهی شده دبیرخانه را شکل خواهیم داد؛ رابطین را معین و توضیح وظایف 11 کمیته را معین خواهیم کرد.

وی گفت: افتتاحیه اولین موضوع مورد اهمیت است که به زودی صورت خواهد گرفت و از افتتاحیه تا اختتامیه فرصت خوبی است تا از دستاوردهای این رویداد برای ارتقای حوزه های شهری به ویژه در بازآفرینی شهری و مسائل مربوط به بافت کهن و میراثی بهره بگیریم.

نوبخت اعلام کرد: کوشش ما این است تا در جریان این رویداد هم ارزش ها حفظ گردد و هم نشاط اجتماعی ایجاد گردد و هم در حوزه مالی و فرهنگی بهره مند باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت هم افزایی همه جانبه برای اجرای باشکوه این رویداد بزرگ گفت: برای برگزاری این رویداد باید از توان همه دستگاه های اجرایی استفاده گردد و ما از کلیه دستگاه های دولتی و غیردولتی می خواهیم بر اساس تکالیف و وظایف محوله موضوع رویداد 2022 را در اولویت کار خود قرار دهند تا بتوانیم در کنار معرفی ظرفیت بی بدیل استان مازندران از آزمون هم افزایی و همگرایی سربلند بیرون بیاییم.

منبع: توریسم آنلاین

به "ساری در تکاپوی آمادگی برای میزبانی از رویداد پایتختی گردشگری اکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری در تکاپوی آمادگی برای میزبانی از رویداد پایتختی گردشگری اکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید