برترین کشور های جهان برای مهاجرت کاری!

به گزارش ساعت اینترنت، افراد زیادی تمایل دارند تا ادامه زندگیشون رو در کشور دیگه ای با شرایط و امکاناتی بهتر بگذرونند و آینده بهتری رو برای خودشون و خانوادشون رقم بزنند، اما مهم ترین موضوعی که در این باره وجود داره، پیدا کردن یک شغل مناسب و گرفتن ویزای کاری و اقامت بدون دردسر برای یک آغاز بهتره. به دست آورن فرصت های شلغی متناسب با قابلیت ها و مهارت های هر فرد و ایجاد تاثیرات مثبت در آینده شغلی، موضوع مهمیه که باعث میشه عده زیادی از سراسر جهان تصمیم به مهاجرت کاری بگیرند…اگه شما هم می خواید یک زندگی تازه رو در کشوری پیشرفته تر آغاز کنید و برای به دست آوردن شرایط مطلوب تر به وسیله کار به یکی از کشور های خارجی سفر کنید، بهتره در این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا بهتون بگیم کدام کشور ها برای مهاجرت کاری شرایط بهتری دارند…

برترین کشور های جهان برای مهاجرت کاری!

به طول کلی یکی از برترین راه های مهاجرت به کشور های دیگه، گرفتن ویزای کاریه و تا زمانی که در شرکتی قرارداد کار داشته باشید می تونید با خیال راحت در کشور اقامت کنید. هدف از مهاجرت کاری تنها به دست آوردن پول و عایدی بیشتر نیست، افرادی که برای کار به کشور های دیگه مهاجرت می نمایند، مهارت های تازه و تجربیات گسترده زیادی رو در کشوری با فرهنگ و شرایطی متفاوت کسب می نمایند و با چالش ها و جذابیت های زیادی رو در زندگی روبرو میشن. معیار های مختلفی برای سنجش مزایا و انتخاب یک کشور به عنوان مقصدی برای کار و زندگی وجود داره که در ادامه می تونید با بعضی از برترین کشور ها برای گرفتن مهاجرت کاری بیشتر آشنا بشید.

در جدول زیر می تونید فهرست برترین کشور ها برای مهاجرت کاری رو در سال 2018 مشاهده کنید. که این اعداد و ارقام با توجه به تحقیقی که بر روی 22318 مهاجر از سراسر دنیا و در سال 2018 اجرا شده با توجه به 27 سوالی که از این افراد پرسیده شد این نتایج به دست آمد:

همونطوری که در این جدول هم مشاهده کردید، در سال 2018 سنگاپور به عنوان برترین کشور در فهرست برترین کشور ها برای مهاجرت کاری قرار گرفته و جالبه که این کشور در 4 سال پیاپی به این عنوان معرفی میشه. نیمی از مهاجرانی که برای کار به سنگاپور اومدند از نظر پیشرفت کاری و مقدار عایدی از شرایط خودشون رضایت دارند و حدود 38 درصد اون ها خواهان افزایش عایدی هستند که نسبت به مقدار آمار دنیای مقدار رضایت افراد در این کشور خیلی زیاده.

میانگین عایدی مهاجران در سنگاپور، حدود 162000 دلاره که تقریبا 56000 دلار از میانه عایدی دنیای بیشتره. از طرفی این کشور یکی از برترین مقاصد و قلمرو های دنیا برای تحصیلات مهاجرین و بچه ها به حساب میاد که می تونه در زندگی و آینده بچه ها هم خیلی تاثیر گذار باشه. به طوری که 60 درصد از والدین از سلامت و کیفیت تحصیل بچه هاشون در سنگاپور کاملا رضایت دارند.

این مقیاس ها بر اساس فاکتور های تجربه ای، اقتصادی و خانوادگی ارزیابی شده که با در نظر گرفتن همه این فاکتور های رتبه های کلی کشور ها معین شده. همونطوری که در جد.ل زیر معین شده، سنگاپور از نظر تجربیاتی که مهاجران در این کشور داشتند در رتبه 6، طبق شرایط اقتصادی رتبه 3 و با توجه به شرایط خانوادگی در رتبه 5 دنیا قرار داره و نیوزلند که از نظر تجربه ها مهاجران در تمام دنیا تونسته رتبه 1 رو به خودش اختصاص بده و به طور کلی در ردیف دوم برترین کشور ها برای مهاجرت کاری قرار بگیره.

کشور ها

رتبه کل

تجربه ها

شرایط اقتصادی

شرایط خانوادگی

سنگاپور1635
نیوزلند2192
آلمان31528
کانادا4866
بحرین510511

براساس گزارشاتی که در وب سایت HSBC و با توجه به نظر سنجی از مهاجران صورت گرفته، کار کردن در خارج از کشور می تونه حقوق شما رو به طور میانه تا 21،000 دلار افزایش بده. در واقع با توجه به آمار تقریبا دو سوم مهاجرانی که از سراسر دنیا برای کار به کشور دیگه ای مهاجرت کردند، عایدی بیشتری نسبت به کشور خودشون به دست آوردند. به طور کلی عایدی مردم در سوئیس به طور میانه، 203000 دلاره که تقریبا 2 برابر میانگین دنیایه، در ایالات متحده آمریکا 185000 دلار، در هنگ کنگ 179000 دلار، در چین 173000 دلار و سنگاپور 162000 دلاره که از نظر میران در آمد این 5 کشور دارای بیشترین مقدار عایدی در سراسر دنیا به حساب میان.

سوئیس با عایدی و مخارج زیاد!

در کنار عایدی فوق العاده ای که در سوئیس وجود داره مقدار خرج و مخارج در این کشور هم به شدت زیاده. تقریبا نیمی از مهاجرانی که به این کشور رفتند علی رغم حقوق بالایی که دارند، قادر به خریدن خانه و یا حتی اجاره یک آپارتمان 1 خوابه رو هم با ارزش ماهی 3300 دلار ندارند. هزینه یک ساندویج مک دونالد در سوییس حدود 6 دلار و هزینه خورد و خوراک جزئی برای هر هفته تقریبا 458 دلار میشه که به طور کلی مخارج واقعا زیاده.

علیرغم هزینه های بالای زندگی در سوئیس، منابع اقتصادی قوی، رفاه و آسایش و آینده ای مثبتی در این کشور وجود داره و جالبه بدونید که تنها 9 درصد از مهاجرانی که در سوییس زندگی می نمایند، نگران هزینه های بالای زندگی در این کشور هستند و فقط 1 درصد اون ها در خصوص شرایط اقتصادی کشور نگرانی دارند و بیشتر مهاجرانی که برای کار به این کشور میرن از 5 سال به بالا در این کشور زندگی می نمایند. چون این کشور در کنار همه هزینه های بالایی که داره کیفیت زندگی خیلی بالایی داره و تقریبا 45 درصد از مهاجران این کشور بخاطر همین موضوع ترجیح میدن چندین سال در سوئیس زندگی نمایند.

نیوزلند، برترین کشور طبق تجربه مهاجرین!

نیوزلند کشوریه که در بین همه کشور های دنیا طبق تجربه ای که مهاجران از کار و زندگی به دست آوردن بیشترین امتیاز رو کسب نموده. در واقع از 4 نفر از هر 5 نفری که به نیوزلند برای کار مهاجرت کردند، بخاطر شرایط مثبت کاری، بهبود زندگی و داشتن شرایطی ایده آل از زندگی در این کشور احساس رضایت دارند آینده روشنی را برای خودشان پیش بینی می نمایند.

بعد از نیوزلند، اسپانیا طبق تجربه های مهاجرین در ردیف ردم قرار داره و به طور کلی هم رتبه 6 رو به خودش اختصاص داده. اما دلیل رضایت مهاجران از زندگی در این کشور، امنیت شغلی و بالا بودن کیفیت زندگی که در کشور وجود داره. در واقع هزینه های زندگی در اسپانیا به نسبت حقوق زیاده اما تقریبا 8 نفر از هر 10 نفری که در اسپانیا زندگی می نمایند، معتقدند که کیفیت زندگی بهتر از از خریدن خانه است.

منبع: گردگرد

به "برترین کشور های جهان برای مهاجرت کاری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کشور های جهان برای مهاجرت کاری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید