رشد 20 درصدی قیمت گیاهان دارویی با نشان PDO

به گزارش ساعت اینترنت، مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش 20 درصدی قیمت محصول گیاهان دارویی با نشان PDO اطلاع داد.

رشد 20 درصدی قیمت گیاهان دارویی با نشان PDO

به گزارش گروه مالی ساعت اینترنت به نقل از وزارت جهادکشاورزی، حسین زینلی با اشاره به نگاه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای فراوری و ایجاد زیرساخت های صنایع تبدیلی و دارویی در گیاهان دارویی، گفت: در پی فعال کردن نشان PDO که منشأ فراوری محصول را نشان می دهد، هستیم.

مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه محصولی که در یک مکان فراوری می گردد و در همان مکان فرآوری می گردد، نشان منشأ فراوری را دریافت خواهد نمود، اضافه کرد: با این گواهی ارزش محصول در بازار 20 درصد از محصولی که فاقد این نشان است بیشتر خواهد بود.

به گفته مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی، این گواهی به مصرف کننده و تجار مکان فراوری و فرآوری آن را معرفی می نماید.

زینلی با تاکید بر اینکه باید از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مدرن پیش برویم، یادآور شد: در حال حاضر به نظر می رسد جهانی امروز برای سلامت خود جایگاه ویژه ای را در نظر گرفته بنابراین فراوری محصولات ارگانیک و سالم از سیاست های مردم در کشور های مختلف است.

وی ادامه داد: موضوع گیاهان دارویی بر پایه دریافت گواهینامه های معتبر بین المللی و تهیه محصولات کاملاً سالم پایدار است و تنها راه برای فروش این محصولات در جهان و جایگاه ثابت بازار بین المللی، داشتن گواهینامه های معتبر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رشد 20 درصدی قیمت گیاهان دارویی با نشان PDO" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 20 درصدی قیمت گیاهان دارویی با نشان PDO"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید