راه حل جالب برای جریمه ابرستاره های هالیوودی که بیش از حد آب مصرف می نمایند

به گزارش ساعت اینترنت، بین استفاده بیش از حد از آب در طول خشکسالی کالیفرنیا و استفاده از جت های خصوصی برای پرواز در مسافت های کوتاه، بعضی از بزرگ ترین نام های هالیوود به علت نادیده گرفتن بحران آب و هوایی مورد انتقاد قرار می گیرند.

راه حل جالب برای جریمه ابرستاره های هالیوودی که بیش از حد آب مصرف می نمایند

به گزارش ساعت اینترنت، استان کالیفرنیا بیشترین تعداد سلبریتی و ستاره های هالیوودی را در خود جای داده است که این حجم بالای حضور هنرمندان سرشناس و پولدار سهم عظیمی از آورده اقتصادی و اقتصادیاتی برای این استان در آمریکا دارند با این وجود مسئولان استانی بدون کوچک ترین اغماضی، با توجه به بحران خشکسالی برای این قشر سخت ترین محدودیت ها را برای مصرف آب اعمال نموده اند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، بحران اقلیمی جاری یک بحران جهانی و چند وجهی است: جنگل ها در حال سوختن هستند، سطح دریاها بالا می رود، دما و شرایط آب و هوایی رو به وخامت است. در کالیفرنیا - لس آنجلس و به ویژه منطقه ها اطراف کالیفرنیای جنوبی سال ها شرایط خشکسالی شدید تاریخی چالش های فزاینده ای را با ناامنی آبی ایجاد نموده است.

و اگرچه نگرانی های زیست محیطی همه را تحت تأثیر قرار می دهد، نابرابری عایدی بحران دیگری است که گفتگوهای آب و هوایی را پیچیده می نماید، زیرا بسیاری از افراد مشهور پرعایدی اخیراً به علت استفاده از جت های خصوصی برای پروازهایی که تنها 20 دقیقه یا کمتر به طول می انجامند و اندازه نگران نماینده انتشار دی اکسید کربن از یک سو و هدر رفت بی رویه آب در ویلاهای چند هکتاری شان مورد انتقاد قرار گرفته اند.

همانطور که اخیرا به وسیله لس آنجلس تایمز گزارش شده، نام های بزرگ هالیوود و صنعت تفریح (سیلوستر استالونه، دواین وید، کوین هارت، کورتنی کارداشیان) که در شهرهای کالاباساس و هیدن هیلز زندگی می نمایند، بخشی 2000 شهروندی بوده اند که اخیرا اخطاریه مصرف بی رویه را از منطقه آب شهری لاس ویرجنز دریافت نموده اند.

این معضل در تضاد با کاهش آهسته اما پیوسته مصرف آب در میان ساکنان شهرستان لس آنجلس است که با کوشش های گسترده هیئت کنترل منابع آب استانی برای کاهش مصرف آب صورت می گیرد.

لاس ویرجینز طرح اضطراری کمبود آب خود را در ژوئن 2021 شروع کرد و اکنون، 14 ماه بعد، در مرحله سوم واقع شده است که احتیاج به کاهش اجباری 50 درصدی آب برای همه مشترکین دارد.

مایک مک نات، سخنگوی لاس ویرجینز، به هالیوود ریپورتر می گوید: استان میخواهد این طرح را اجرایی کند که مردم روزانه حدود 55 گالن آب برای استفاده به ازای هر نفر در خانه شان داشته باشند. بنابراین کاری که ما انجام می دهیم این است که این رقم را در نظر می گیریم و آن را در تعداد افرادی که در خانه زندگی می نمایند ضرب می کنیم. این اندازه تخصیص آب داخل خانه برابر با تعداد روزها برای یک ماه است.

با این حال، تخصیص آب در فضای باز، بسته به اندازه مساحت محل زندگی که صاحب خانه دارد فرق دارد.

یک عامل این است که منطقه قابل آبیاری شما چقدر است و چه اندازه پوشش گیاهی دارید که باید آبیاری کنید. بعلاوه بستگی به سرعت تبخیر زمانی که مثل الان گرمتر می گردد چقدر است؟ و اگر مزرعه دارید، ممکن است به آب بیشتری برای حیوانات خود احتیاج داشته باشید. ازاینرو همه موارد محسابه شده و سهمیه آب هر نفر و هر خانه معین می گردد.

مشتریانی که 150 درصد از سهمیه آب خود فراتر رفته اند ابتدا یک اخطار دریافت می نمایند. به ازای هر واحد آب اضافی - معادل 748 گالن - یک مشترک بیش از 150 درصد سهمیه خود را افزایش می دهد، 2.5 دلار اضافه به ازای هر واحد دریافت می گردد که تا پنج برابر مازاد بر آن فرق دارد. آنها می توانند تا 10 دلار یا بیشتر برای آب مصرفی بیشتر بپردازند.

جیمز ناچباور، مدیر تحقیقات، برنامه ریزی و عملکرد در هیئت کنترل منابع آب استانی می گوید: این یک خشکسالی بد تاریخی است. واقعاً گرم - و خشک است. ما در ماه های ژانویه، فوریه و مارس باران بسیار کمی داشتیم. بنابراین مدیریت آب را در استان بسیار چالش برانگیز می نماید. به همین علت است که ما از مردم کالیفرنیا درخواست نموده ایم که در مصرف آب صرفه جویی نمایند و تا جایی که می توانند از آب به صورت بهینه استفاده نمایند.

بر اساس سوابق ژوئن 2022 به دست آمده به وسیله LAT، املاک 1.86 هکتاری کورتنی کارداشیان در کالاباساس حدود 101000 گالن از سهمیه ژوئن خود فراتر رفته است. یک ملک 26 هکتاری کالاباساس که به نام هارت ثبت شده، 117000 گالن بیشتر از سهمیه آن بود. یک ملک 18 میلیون دلاری 2.26 هکتاری در منطقه هیدن هیلز متعلق به سیلوستر استالونه از 230000 گالن اضافی استفاده نموده و یک ملک 18 میلیون دلاری متعلق به وِید بیش از 90000 گالن بیشتر از سهمیه تخصیص داده شده مصرف نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "راه حل جالب برای جریمه ابرستاره های هالیوودی که بیش از حد آب مصرف می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل جالب برای جریمه ابرستاره های هالیوودی که بیش از حد آب مصرف می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید