حج سال جاری برای هر زائر چند دلار تمام می گردد؟

به گزارش ساعت اینترنت، صادق حسینی گفت: با احتساب افزایش قیمت ها حج تمتع حدود 4 هزار و 500 دلار برای هر زائر می گردد که البته رقم 210 دلار قربانی نیز شامل سایر هزینه هاست.

حج سال جاری برای هر زائر چند دلار تمام می گردد؟

به نقل از ساعت اینترنت جوان، او گفت: قطعا با چنین روندی که در عربستان شکل گرفته رقم حج سال آینده برای هر حاجی احتمالا حدود 130 میلیون تومان است که عمده هزینه ها به افزایش هزینه های عربستان بر می گردد.

رئیس سازمان حج و زیارت در مورد اجاره هتل ها گفت: با کوشش های اجرا شده تخفیف 30 درصدی در اجاره هتل ها اجرا شده است که برای جبران اندکی از شرایط ایجاد شده مورد توجه قرار می گیرد.

به گفته حسینی عربستان حدود 10 روز قبل در مکاتبه ای هزینه بعضی خدمات به ویژه خدمات ایام تشریق را افزایش قابل توجهی داد.

او گفت: طبق فهرست اعلامی کشور میزبان، این افزایش خدمات برای هر زائر یک هزار و 164 دلار معین و اعلام شد که رقمی بیش از 30 میلیون تومان را شامل می گردد.

در این خصوص هم ما و هم سایر کشور ها به عنوان اعتراض مکاتباتی انجام دادیم که نتیجه ای نداشت.

حسینی بعلاوه به شروط عربستان مبنی بر کمتر از 65 سال بودن سن حجاج و بعلاوه واکسیناسیون مطابق واکسن های معین شده این کشور اشاره نمود و اضافه کرد: این شرط سنی مطابق احکام شریعت نیست چرا که مهم استطاعت جسمانی حجاج است و در این خصوص نیز مکاتباتی داشتیم، اما این ازجمله شروط کشور میزبان بوده است.

او گفت: متاسفانه 22 هزار زائر ما که در سال 99 پول خود را پرداخت نموده بودند به علت این شرط از حج سال جاری بازماندند که امیدواریم در سنوات آینده اعزام شوند.

منبع: تجارت نیوز

به "حج سال جاری برای هر زائر چند دلار تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حج سال جاری برای هر زائر چند دلار تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید