بازرسی از فروش مرغ زنده در مهاباد تشدید شد

به گزارش ساعت اینترنت، رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان، برخورد قانونی با عرضه کنندگان مرغ زنده در این شهرستان تشدید شده است.

بازرسی از فروش مرغ زنده در مهاباد تشدید شد

به گزارش ساعت اینترنت از مهاباد، عباس شروع رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد اظهار کرد: با تشکیل تیم نظارتی متشکل از ادارات متولی و مرتبط امر جهادکشاورزی، دامپزشکی، صمت، اماکن، اتاق اصناف بر مراکز عرضه نماینده مرغ زنده در این شهرستان بصورت مستمر نظارت شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

شروع با اشاره به اینکه در این مراکز مرغ بدون نظارت بهداشتی ذبح می گردد، اضافه کرد: بعضی افراد در محله های مختلف شهر نسبت به فروش و ذبح مرغ زنده اقدام نموده و علاوه بر آلوده کردن محیط، سلامت شهروندان را با خطر روبرو می نمایند.

وی اضافه کرد: شهروندان در مصرف گوشت مرغ نگران نباشند، فقط مرغ های مصرفی خود را به وسیله مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی و به صورت بسته بندی که دارای مشخصات می باشد، تهیه نمایند.

این مقام مسئول با اشاره بر نظارت مستمر کارشناسان بر فعالیت کشتارگاه های دام وطیور گفت: فروش و عرضه مرغ زنده ممنوع است و مرغ باید در کشتارگاه های طیور به صورت بهداشتی ذبح و عرضه گردد.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد از شهروندان خواست: هرگونه مراتب غیربهداشتی و گران فروشی را به شماره های 42442228 و 42442229 شبکه دامپزشکی مهاباد تماس بگیرند.

انتهای پیغام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازرسی از فروش مرغ زنده در مهاباد تشدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی از فروش مرغ زنده در مهاباد تشدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید