اخبار مجلس

ناآرامی های روز شنبه با ارسال 5 میلیون پیامک ایجاد شد ، شبکه های اجتماعی داخلی که میلیاردها تومان گرفتند چه کردند؟

محمدحسن آصفری کننده مجلس گفت: باید زیرساخت های لازم را برای اینکه از سوءاستفاده افراد آشوبگر جلوگیری شود و نتوانند از فضای مجازی سوءاستفاده کنند را فراهم کرد.

19 مهر 1401

بهره برداری از 6 طرح حوزه ورزش و جوانان در استان سمنان

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از بهره برداری 6 طرح با اعتبار 22 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

6 شهریور 1401

شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

تهران (پانا) - جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن ماه دوشنبه 25 بهمن ماه با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی برگزار گردید.

3 خرداد 1401

خودروهای وارداتی شامل معاینه فنی اعلام شدند

خودروهای وارداتی که شامل معاینه فنی می شوند، هزینه معاینه فنی موتورسیکلت ها و هزینه مراجعه اول معاینه فنی تاکسی های شهر تهران اعلام شدند.

20 اردیبهشت 1401

نرخ مالیات خانه های لوکس تعیین شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از تعیین شدن نرخ خانه های لوکس از سوی این کمیسیون اطلاع داد.

9 اسفند 1400

نشست کمیسیون تلفیق بودجه 1401؛ تصویب آیین نامه داخلی کمیسیون

خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: در این جلسه آیین نامه داخلی کمیسیون تلفیق آنالیز و تصویب شد و از فردا بعد از آنالیز کلیات بودجه، گزارش نهایی روز یکشنبه هفته آینده به صحن علنی ارائه می گردد.

22 بهمن 1400

مانورهای منظم آمادگی زلزله در شهرهای دارای گسل برگزار می گردد

تهران (پانا) - وزیر کشور از برگزاری مانورهای منظم به منظور ارتقای آمادگی بیشتر در شهرهای مختلف به ویژه شهرهایی که بر روی گسل های زلزله قرار دارند، اطلاع داد.

11 دی 1400

ممنوعیت مشارکت هواوی در توسعه شبکه 5G رومانی

لایحه قانونی توسط رییس جمهور رومانی امضا شد که حضور چین و شرکت هواوی در ساخت شبکه های مخابراتی 5G این کشور را به دلیل نگرانیهای امنیتی ممنوع می کند.

8 تیر 1400

سازماندهی فراوری واکسن اسپوتنیک در ایران برنامه ریزی شده است، واشنگتن دست از خط مشی معیوب خود برنمی دارد

لاوروف درباره توسعه همکاری های ایران و روسیه گفت: همکاری در حوزه بهداشت و مبارزه با سرایت عفونت ویروسی کرونا توسعه می یابد. ارسال محموله های واکسن روسی اسپوتنیک وی به ایران صورت می پذیرد و سازماندهی فراوری آن در اراضی جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی...

13 اردیبهشت 1400

رونمایی از 31 عملکرد ابداعی و بهبود ساز و کاری وزارت نیرو

تهران (پانا) - عملکرد ابداعی و بهبود ساز و کاری وزارت نیرو در دو بخش دستاوردهای کسب شده برای نخستین بار و بهبود ارتقای ساز و کارهای جاری در دولت دوازدهم رونمایی و ثبت شده است.

5 اسفند 1399

مجلس یاردولت باشد نه بار خاطر

در شرایط امروز جامعه ایران مهمترین هدف مخالفان ایران، نگه داشتن کشور در فقر و انزوای بین المللی است.

25 بهمن 1399

خبرنگاران گناوه - میشان، جاده ای 100 ساله اما شوسه

گناوه- خبرنگاران- جاده گناوه - میشان یکی از راه های ارتباطی در جنوب غرب کشور و قدیمی ترین راه شوسه ای است که از میان تپه های دامنه جنوبی رشته کوه زاگرس، شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر را به نورآباد در جنوب استان فارس متصل می نماید.

5 دی 1399

کاتالیزور بانکی رشد بورس

با ثبت رشد 8/ 1 درصد شاخص کل برای پنجمین روز متوالی، این نماگر بیش از 7 درصد از کف فاصله گرفت و به مرز کانال 3/ 1 میلیون واحد رسید. روز سه شنبه شنیده ها در مورد محدود شدن سقف نرخ بهره بین بانکی به 20 درصد در کنار مصوبات شورای عالی بورس برای صندوق ها واکنش مثبت...

28 آذر 1399

دفاعیات باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، لایحه دفاعیه باشگاه پرسپولیس ایران در خصوص شکایت باشگاه النصر عربستان، شب گذشته توسط بخش حقوقی و بین الملل باشگاه و با همکاری فدراسیون فوتبال ایران تهیه شد.

19 آبان 1399

وام 16 میلیون تومانی برای شاغلان گردشگری

شیوع ویروس کرونا طی ماه های گذشته باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل و در نتیجه وارد شدن زیان هنگفتی به بخش های مختلف شده است. در این میان دولت تمهیداتی برای پرداخت وام و تسهیلات به 10 رسته که بیشترین زیان را از ویروس کرونا متحمل شده اند، در نظر گرفته است...

2 تیر 1399

گیلان بیش ترین میزان کاهش ورودی مسافر را دارد

خبرنگاران/گیلان نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به کاهش ورود مسافر به استان طبق آمار انتشار یافته از سوی وزارت راه و شهرسازی طی سه روز نخست سال جدید، بر ضرورت استمرار این فرایند و نیز رعایت بیشتر توصیه های بهداشتی از سوی همگان تاکید نمود و گفت: در...

23 اردیبهشت 1399

انتقال زندانیان خطرناک با پابند آهنی به محاکم غیرقانونی نیست

دیوان عدالت اداری با رد شکایتی، استفاده از پابند آهنی دستی و دستبند برای اعزام و بدرقه زندانیان خطرناک را قانونی دانست.

8 اسفند 1398