38 نقطه حادثه خیز دراصفهان وجود دارد

به گزارش ساعت اینترنت، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: 38 نقطه حادثه خیز پرتصادف در استان اصفهان وجود دارد که باید برای ساماندهی آن بودجه مورد احتیاج تأمین گردد.

38 نقطه حادثه خیز دراصفهان وجود دارد

مهدی فقهی امروز در جمع ساعت اینترنت با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه کمیسیون ایمنی راه های کشور 118 نقطه در استان اصفهان دارای تصادف بوده است، افزود: از این تعداد 67 نقطه به عنوان نقاط پرتصادف شناسایی و معرفی شده است.

او با بیان اینکه شرایط این نقاط به استانداری اصفهان ابلاغ شد، ابراز داشت: این آمار مربوط به سال 94 بوده که در پی آن در سال 95 با تشکیل کارگروه متشکل از اداره راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان اصفهان برنامه ریزی برای ساماندهی آن ها در دستور کار نهاده شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اینکه از سال 96 تا سال گذشته برای 118 نقطه تصادف ساز در استان اصفهان برنامه ریزی شد و اقدامات خوبی نیز صورت گرفت، افزود: از جمله این اقدامات می توان به استفاده از ماشین آلات اداره کل راهداری استان شامل افزایش میدان دید قوس ها، ترانشه برداری و خاک برداری، ایجاد ناحیه عاری از مانع و تسطیح حاشیه راه ها نام برد.

ساماندهی 29 نقطه پرتصادف اصفهان

او با بیان اینکه اجرای بعضی از طرح ها به ویژه در 67 نقطه پرتصادف زمان بر است، ادامه داد: از این رو تا به امروز 29 نقطه از 67 نقطه پرآسیب ساماندهی شده و هنوز 38 نقطه پرخطر در استان اصفهان وجود دارد.

فقهی با اشاره به اینکه برای اتمام پروژه های دیگر تأمین اعتبار باید در دستور کار مسئولان ملی و استانی قرار گیرد، ابراز داشت: چنانچه این امر محقق گردد بعضی از طرح ها تا سرانجام سال جاری و بعضی دیگر تا نیمه سال آینده بهره برداری می گردد.

او در مورد تأمین اعتبارات نیز گفت: در بودجه سال جاری برای ساماندهی نقاط حادثه خیز استان اصفهان پنج هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تا به امروز به اداره راهداری پرداختی صورت نگرفته است.

ساعت اینترنت اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "38 نقطه حادثه خیز دراصفهان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "38 نقطه حادثه خیز دراصفهان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید