35 واحد تولیدی برچسب اصالت سلامت کالا دریافت کردند

به گزارش ساعت اینترنت، رئیس اداره نظارت بر ارزیابی فرآورده های طبی سنتی مکمل غذا و داروی استان کرمانشاه گفت : 35 واحد تولیدی تجهیزات پزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی استان کرمانشاه برچسب اصالت سلامت کالا دریافت کردند.

35 واحد تولیدی برچسب اصالت سلامت کالا دریافت کردند

کیومرث رحیمی رئیس اداره نظارت بر ارزیابی فرآورده های طبی سنتی مکمل غذا و داروی استان کرمانشاه با بیان اینکه نصب برچسب اصالت سلامت کالا از 4 سال گذشته در دستور کار وزرات بهداشت قرار گرفته است گفت : این برچسب در مرحله اول برای کالا های وارداتی بود، اما از سال گذشته کالا های داخلی مشمول نصب برچسب اصالت سلامت کالا شدند.

وی اضافه کرد: استان کرمانشاه به عنوان استان پیشرو در کشور بیشترین تعداد واحد های فراوریی دارای برچسب اصالت سلامت کالا را دارد.

رحیمی بیان داشت: در سالن آینده کار نصب برچسب اصالت سلامت کالا برای واحد های فراوری مواد غذایی در استان شروع می گردد.

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی فرآورده های طبی سنتی مکمل غذا و داروی استان کرمانشاه گفت: این برچسب درای کد تجاری محصول و بارکد شطرنجی است شهروندان می توانند به وسیله برنامه بارکد خوان از اطلاعات فراوری این محصول آگاه شوند.

رحیمی ظهارداشت: می تواننند به وسیله خراشیدن لیبل اسکرچ و ارسال آن به شماره 20008822 اطلاعات سلامت کالای خریداری شده را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: شماره 02161585 جوابگو سوالات شهروندان در زمینه محصولات دارای برچسب اصالت سلامت کالا است.

وی گفت: درج شماره پیامک و شماره تماس روی برچسب اصالت سلامت کالا لازم است و اشتباه اعداد تخلف محسوب می گردد.

رحیمی بیان نمود: شهروندان هرگونه تخلف در حوزه مواد غذایی را می توانند به شماره معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه 34278541 گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد .

ساعت اینترنت کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "35 واحد تولیدی برچسب اصالت سلامت کالا دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 واحد تولیدی برچسب اصالت سلامت کالا دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید