عکس ، مرگبارترین هواپیمای بویینگ که برای بمباران کردن یک کشور کافی است!

به گزارش ساعت اینترنت، بوئینگ E-6 مرکوری (E-6 Hermes سابق) یک پست فرماندهی هوابرد و رله ارتباطات مبتنی بر بوئینگ 707-320 است.

عکس ، مرگبارترین هواپیمای بویینگ که برای بمباران کردن یک کشور کافی است!

به گزارش خبرگزاری ساعت اینترنت، بوئینگ E-6 مرکوری (E-6 Hermes سابق) یک پست فرماندهی هوابرد و رله ارتباطات مبتنی بر بوئینگ 707-320 است. E-6A اصلی ساخته شده به وسیله بخش دفاعی بوئینگ در جولای 1989 ساخته شد. این پلت فرم که اکنون به استاندارد E-6B تغییر یافته است، و کار شناسایی را برای ناوگان زیردریایی های موشک بالستیک (به ارتباط با زیردریایی ها) منتقل می نماید، مأموریتی که به عنوان تاکامو (Take Charge And Move Out) شناخته می گردد.

این هواپیما دارای یک سیستم ارتباطی با فرکانس بسیار پایین با دو آنتن سیمی است.

E-6B به علت قدیمی بودن ناوگان EC-135 به عنوان جایگزینی برای پست فرماندهی هوابرد نیروی هوایی در نظر گرفته شد. E-6B یک E-6A را با اضافه کردن موقعیت های ستاد جنگی و سایر تجهیزات تخصصی اصلاح کرد. E-6B یک هواپیمای دو ماموریتی است که قادر به انجام ماموریت تاکامو یا ماموریت پست فرماندهی استراتژیک هوابرد است و مجهز به سیستم کنترل پرتاب هوابرد (ALCS) است.

این هواپیما با استفاده از سیستم ALCS قادر است به صورت ریموت کنترل شلیک موشک های بالستیک قاره پیما را به دست بگیرد. لازم به ذکر است که ناوگان E-6 به طور کامل به پیکربندی E-6B در سال 2003 تغییر یافت.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، مرگبارترین هواپیمای بویینگ که برای بمباران کردن یک کشور کافی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مرگبارترین هواپیمای بویینگ که برای بمباران کردن یک کشور کافی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید