حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه یاسوج

به گزارش ساعت اینترنت، رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه کرونا درباره شرایط بازگشایی دانشگاه ها، از حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه اطلاع داد.

حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه یاسوج

احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج در مصاحبه با خبرنگار استان های ساعت اینترنت، با اشاره به مصوبه اخیرا ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد ضرروت شروع تداوم آموزش های مجازی در دانشگاه ها گفت: در مرحله اول دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تدریج با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور خواهند داشت.

عریان بیان نمود: با توجه به اینکه بعضی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویر احمد هنوز در شرایط نارنجی است بنابراین حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه بستگی به شرایط شهر آن ها دارد.

رئیس دانشگاه یاسوج تاکید نمود: نحوه حضور دانشجویان در دانشگاه به شورای مدیریت آموزش عالی استان ها واگذار شده است در این راستا، با توجه به برگزاری جلسات متعدد تصمیم گیری شد دانشجویانی که در ترم آخر به سر می بردند و قرار است فارغ التحصیل شودند به صورت تدریجی در دانشگاه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به تدام برگزاری کلاس های مجازی افزود: برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه تدام خواهد داشت.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: با توجه به مشکلاتی که در سیستم حمل و نقل دانشگاه داریم و شرایطی ویروس کرونا که پیش آمده بیشتر از 700 دانشجوی را به صورت حضوری نمی توانیم پذیرا باشیم.

عریان بیان نمود: دانشجویان باید این را بپذیرند که ما در شرایط عادی قرار نداریم و باید با شرایط کنار بیانید.

وی با اشاره به ارائه امکانات رفاهی دانشجویان حاضر در دانشگاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال حاضر غذای دانشجویانی که در دانشگاه حضور دارند به صورت جیره خشک است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید