جذب بیش از 46 هزار میلیارد تومان سرمایه در فعالیت 6 ماهه ستاد توسعه خاوران

به گزارش ساعت اینترنت، خبرنگاران/خراسان جنوبی ستاد توسعه خاوران که فعالیت خود را از ابتدای سال جاری به طور رسمی آغاز کرده، توانسته است در کمتر از شش ماه فعالیت، و طی انعقاد 19 تفاهم نامه سرمایه گذاری، به جذب 46 هزار و 102 میلیارد تومان سرمایه و ایجاد زمینه اشتغال برای 13 هزار و 710 نفر پیروز شود.

جذب بیش از 46 هزار میلیارد تومان سرمایه در فعالیت 6 ماهه ستاد توسعه خاوران

خراسان جنوبی، استانی با 151 هزار کیلومتر وسعت است که به نام سومین استان وسیع کشور، از تمام پیشران های اقتصادی کشاورزی، گردشگری، معدن، صنعت، مرز و نیروی انسانی توانمند برخوردار است.

به گزارش ساعت اینترنت، ستاد توسعه خاوران با هدف به کارگیری همه ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی در فضایی هم افزا برای بهره برداری هر چه بهتر و بیشتر از پیشران های اقتصادی موجود، در راستای دستیابی به توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن خراسان جنوبی راه اندازی شد.

بر اساس سیاست های ستاد توسعه خاوران که مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی و شعار سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها است، بر استفاده بهینه از پتانسیل های استان به منظور جهش تولید، اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و ارتقاء سطح درآمد مردم و انتفاع آنها از داشته های خدادادی این دیار تأکید شده است.

این ستاد که فعالیت خود را از ابتدای سال جاری به طور رسمی آغاز کرده، توانسته است در کمتر از شش ماه فعالیت، و طی انعقاد 19 تفاهم نامه سرمایه گذاری، به جذب 46 هزار و 102 میلیارد تومان سرمایه و ایجاد زمینه اشتغال برای 13 هزار و 710 نفر بینجامد.

ستاد توسعه خاوران با هموار کردن جهت سرمایه گذاری، راهی روشن را به سوی توسعه همه جانبه، متوازن و پایدار خراسان جنوبی گشوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جذب بیش از 46 هزار میلیارد تومان سرمایه در فعالیت 6 ماهه ستاد توسعه خاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب بیش از 46 هزار میلیارد تومان سرمایه در فعالیت 6 ماهه ستاد توسعه خاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید