بازگشت به زندگی پس از حادثه هولناک

به گزارش ساعت اینترنت، یک راننده نیسان پس از بارگیری شن در شرکت شن و ماسه، به زیر چرخ های لودر رفت و با شرایط وخیمی به وسیله اورژانس 115 به اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر رهنمون منتقل شد.

بازگشت به زندگی پس از حادثه هولناک

به گزارش خبرنگار از ، ایزدنیا، سرپرستار اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر رهنمون گفت: راننده نیسان که از ناحیه قفسه سینه زیر چرخ های لودر رفته و آسیب دیده بود با شرایط وخیم و خونریزی وسیع به اتاق عمل رسید.

ایزدنیا ادامه داد: پزشکان بلافاصله با عمل لاپاراتومی و برداشتن طحال، یک کلیه او و جراحی قفسه سینه، از خونریزی بیمار جلوگیری کردند و پس از چندین مرتبه جراحی و عمل های لاپاراتومی، اسپلنکتومی، توراکوتومی و نفرکتومی، شرایط او پایدار شد.

او اضافه کرد: در حالت عادی، این مصدوم شانسی برای زندگی مجدد نداشت، اما با سرعت عمل کادر درمان اورژانس، پزشکان و پرستاران، فرصت دوباره ای برای زندگی به راننده نیسان اهدا شد.

ایزدنیا توضیح داد: مصدوم پس از دریافت خون فراوان و چندین مرحله اعمال جراحی ترمیمی، به زندگی دوباره بازگردانده شد تا جنود خداوند با دستان پر مهر خود، پدر خانواده را جان دوباره ای بخشیده باشند و پس از 36 روز از آی سی یو به بخش جراحی عمومی منتقل شود.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازگشت به زندگی پس از حادثه هولناک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت به زندگی پس از حادثه هولناک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید