تیم ملی فوتسال با چند بازیکن بی تجربه بین المللی مقابل ازبکستان

به گزارش ساعت اینترنت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه در مورد شرایط تیم ملی فوتسال ایران پس از ورود به ازبکستان برای بازی با تیم ملی این کشور گفت: روز گذشته به همراه تیم ملی فوتبال با یک پرواز چارتر به ازبکستان آمدیم. شب گذشته نیز از ساعت 20:40 به وقت محلی وارد هتل محل اقامت خود شده و برای اینکه بازیکنان به شرایط سالن مسابقه عادت نمایند، سریعاً به تمرین رفتیم. ضمن اینکه قبل از اعزام به تمرین و سالن تمرین از همه تست کرونا گرفته شد، به طور کلی همه پروتکل های بهداشتی اینجا رعایت می گردد.

تیم ملی فوتسال با چند بازیکن بی تجربه بین المللی مقابل ازبکستان

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: حدود 45 دقیقه تمرین مفید داشتیم، خوشبختانه شرایط بازیکنان خوب است. ازبکستان از تیم های برتر در فوتسال آسیا است. در تیم ما نیز پنج، شِش بازیکن برای نخستین بار است که از کشور خارج می شوند و تجربه بازی خارج از خانه را ندارند. این اردو و دو بازی پیش رو تجربه خیلی خوبی می تواند برای بازیکنان جدید باشد. با اینکه کمبود وقت برای تمرین داشتیم اما روز به روز شرایط بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در انتها گفت: ساعت 12 به وقت محلی جلسه فنی برای بازیکنان خواهیم داشت و در نهایت ساعت 15:10 به وقت محلی هم هتل را به سمت سالن مسابقه ترک خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی فوتسال با چند بازیکن بی تجربه بین المللی مقابل ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتسال با چند بازیکن بی تجربه بین المللی مقابل ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید